j rosenberg

Rutger Mensen

Uitstekende service

Fouten snel gecorrigeerd

Edith Muller

Aanvankelijk lukte het niet om het horlogebandjes wat ik online zocht te bestellen. Helaas was de juiste kleur nergens anders te krijgen en probeerde ik het na een paar weken opnieuw. Toen verliep... Aanvankelijk lukte het niet om het horlogebandjes wat ik online zocht te bestellen. Helaas was de juiste kleur nergens anders te krijgen en probeerde ik het na een paar weken opnieuw. Toen verliep de aankoop soepel en had ik het bandje de volgende dag in huis. Waarom het eerder niet lukte om te bestellen is mij niet duidelijk geworden.

De kleur steekt heel nauw in dit geval. Geweldig dat jullie deze hebben. Verder komt de kleur van het geleverde product precies overeen met de foto op internet.

Guido Elbertse

Gebaseerd op product levering: prima.
Product voldoet aan de verwachting: top

Communicatie mbt factuur en levering: goed.

Annie Piening

Prima tijdens de bestelling echter, de horlogebanden kwamen vandaag aan. Het is nu dinsdag. Zaterdag zouden de horlogebanden aan moeten komen. Dat is niet gelukt. Ik kreeg zaterdag wel een bericht... Prima tijdens de bestelling echter, de horlogebanden kwamen vandaag aan. Het is nu dinsdag. Zaterdag zouden de horlogebanden aan moeten komen. Dat is niet gelukt. Ik kreeg zaterdag wel een bericht dat de horlogebanden verstuurt zijn en bezorgd. Dat was wel zorgelijk.

De juiste bandjes zijn bezorgd.

Eddy Verzandvoort

Goede communicatie mbt de levering.

Communicatie met klant

Joost Dijkstra

Mooie collectie en snelle service

Je krijgt wat je besteld

Chris M.

Laatste 12 jaar paar maal bandjes besteld, was zo weer geregeld

Snelle verzending, redelijk geprijsd, goede kwaliteit.

Astrid Szymanski

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na zoals beloofd.

Doen wat ze zeggen!

Bruno Lenaers

Snel geleverd in België, vlotte communicatie.

Snel, correct, prijs/kwaliteit, communicatie.