8.5/10

Het was een totaal ander bloemstuk dan op de weg site, gelukkig in positieve zin

Het bloemstuk werd erg laat bezorgd, de tijd veranderde steeds. Het was voor oude mensen die normaal gesproken na 21u de deur niet meer open doen. Ik moest ze bellen om te waarschuwen dus de verrassing was er vanaf.

Goede ervaring, afspraak is afspraak, voldoende informatie.

Afspraak is afspraak

Nog wat ruimere keus in bloemen.

Piet Henk Dorr

Uitstekend

Punctueel

Toon verschuren

Goed bedrijf wat goed en snel bestellingen bezorgt.ging het overal maar
zo. prima service.een echte aanrader
voor al uw bestellingen.๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Alles perfect geregeld.

Mijn tip ga zo door.๐Ÿ‘๐Ÿผ

Verburg

Het is sowieso heel fijn dat je online bloemen kunt bestellen als het onmogelijk is om ze zelf te brengen. Ik heb inmiddels daar vier keer gebruik van gemaakt en DeBloemist heeft keurig aan de...

Ik was een keer vergeten de afzender te vermelden. DeBloemist heeft me daarop geattendeerd. Heel attent.

Anneke Schols

Mijn vriendin was heel erg blij met het boeket. Ze vond het super mooi, ze had zoiets nog nooit gezien. dus een aanrader voor jullie andere klanten.๐Ÿ‘

Prettig!

Ziet er goed uit

Jaap

Product dat op s nachts voorraad stond, bleek de volgende dag toch niet voorradig. Jammer zo vlak voor de feestdagen.

Klantenservice belde pro-actief. Dat was positief, echter wilde ik enkel specifiek bestelde product.

Zorg voor actuele voorraad die reageert op bestellingen.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Onze voorraad word goed bijgehouden. Echter wanneer er kort op elkaar hetzelfde product door meerdere mensen besteld word kan er sporadisch een bestelling te veel binnen komen.
Normaal gesproken krijgen wij onze producten ook snel weer binnen, maar helaas is i.v.m. de feestdagen deze levertijd wat langer.
Team deBloemist.nl

Omvlee

We zijn zeer tevreden. De bloemen waren volgens de ontvangsten prima en erg mooi. Wij wilden graag ook nog een envelop toevoegen en ook dit werd goed opgelost. ( wij wonen in Drenthe).

Ganseman

Op tijd bezorgd