8.5/10

Snelle levering, maar bloemen niet van al te goede kwaliteit. Snelle reactie op review en goed aanbod voor compensatie

Levering op tijd

een deel van de bloemen gingen binnen een dag al hangen, ondanks dat ze direct in water werden gezet

de Groot

Prima. Zeer tevreden

Nadat ik er op de site niet uitkwam, heb ik even gebeld, de medewerkster, Patty, heeft leuk meegedacht, uitgezocht en daarna teruggebeld.

Misschien iets duidelijker aangeven hoe een pakket te maken, dus meerdere keuzes in één verzending

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Ik heb uw compliment aan onze medewerkster doorgegeven. Patty geeft aan dat zij dit erg leuk vindt om te vernemen en dankt u hartelijk voor het fijne contact dat zij met u heeft gehad.

Uw tip nemen wij zeker ter harte. Op dit moment worden er meerdere grote en kleine aanpassingen aan de website gedaan om de gebruiksvriendelijkheid voor onze klanten zo optimaal mogelijk te maken. Wij nemen uw feedback hierin mee.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Team deBloemist.nl

Onur Adıgüzeloğlu

Very good service and quality

De bestelling is goed en op tijd afgeleverd en ontvangers waren er blij mee

Professioneel

Niets

Jos van Zantvoort

Zeer goede positieve ervaring

Els Stolk

Ik had een vraag omdat ik er niet meteen uitkwam met de website en er dus dubbel besteld zou worden en ik kreeg meteen iemand aan de lijn die het voor mij corrigeerde. Heel fijn!

Prachtige foto’s en goede beschrijving van de boeketten. En als bewoner in Duitsland geen punt met het bestellen via deze website.

Misschien zoals in mijn geval, dat men terug kan keren tijdens het bestellen om het bestelde te wijzigen (nog voor de afrekening) en dat men dat dan ook te zien krijgt.

Mieke

Snelle en goede aflevering, mooie folie ballonnen.

Dit bedrijf was mijn enige optie om iets te versturen voor de volgende dag en dat nog op een zaterdag. TOP !

Voor 23:59 uur besteld, volgende dag geleverd !

Het is aan de prijzige kant, bekijk jullie prijzen eens kritisch na !

Goede service en mooie boeketten

Men geeft je een goed beeld welke boeketten er mogelijk zijn

Blijf goed kijken naar prijs- kwaliteit verhouding

charlotte windt

Er gebeurd wat er beloofd wordt