Heel goed geholpen door hele lieve dame.

Niet opdringerig, goed geholpen, niet gehaast. Veel keuze

Carola

We werden open ontvangen en Kimberley heeft ons heel fijn geholpen!

Kimberley voelde goed aan wat ik mooi vond en wist precies welke jurken ze moest pakken. Door haar voelde ik mij binnen 1 minuut op mijn gemak en comfortabel.

Ilona

Gezellige, leuke ontspannen sfeer. Verkoopster was geweldig. Kortom een wereldse ervaring. Ben super blij met mijn jurk

Ik voelde me erg op mijn gemak

Ik kreeg echt de tijd en ruimte om mijn droomjurk uit te kiezen

Angélique van Horik

Hele fijne pasafspraak gehad waarbij duidelijk werd geluisterd naar mijn wensen en werd geholpen om de uiteindelijke keuze te maken.

Gezellige gemoedelijke sfeer gecombineerd met professioneel advies!

Heel aangename sessie. Men nam rustig de tijd, ook voor de high tea. En zeer behulpzaam en kundig.

Kundig

Jolanda van Greuningen

Super, geweldig, 3 jurken aangehad en toen wist ik het. Goed geluisterd naar de wensen. En ik ben een oude bruid van 57 dus dat is anders dan een dame van 20.

Goed geluisterd, toch de high tea gekregen ondanks dat het vrijdag was.

Ilona Hofland

De medewerkers zijn super enthousiast en je ziet en voelt dat ze passie voor hun werk hebben. Ze hebben een goed idee wat een bruid voor ogen heeft.

Personeel en sfeerbeleving.

Mirjam

Ik heb een zeer goede ervaring met De Bruidshoek. Je word professioneel geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel. Het personeel is uitermate vriendelijk en stelt je op je gemak. Er word... Ik heb een zeer goede ervaring met De Bruidshoek. Je word professioneel geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel. Het personeel is uitermate vriendelijk en stelt je op je gemak. Er word goed geluisterd naar je wensen en weten daar goed op in te spelen.

Zie hierboven.

Fijne zaak, persoonlijke benadering en er wordt goed met je meegedacht.