Patrick van rijsewijk

Geweldig bedrijf goede communicatie

Sterke en/of verbeterpunten?

Alles gaat op goed tempo en word goed geregeld

boekhouding en dam van dijk

Prima dienstverlening, duidelijk en behulpzaam

Truong

Fijn. Nette afhandelingen. Duidelijke informatie.

Sterke en/of verbeterpunten?

Communicatie is prettig. Duidelijke informatie door zowel telefoon als per e-mail

Melvin Brouwer

Het contact met het bedrijf verliep goed en snel en alles was vrij duidelijk wat ze van mij nodig hadden.

Sterke en/of verbeterpunten?

De communicatie vond ik heel goed

Ronald van Wijk

Positieve ervaring gehad met deze firma. Alles is snel en soepel verlopen en waren heel vriendelijk!

Sterke en/of verbeterpunten?

Als verbeterpunt, communiceren als de stukken die benodigd zijn goed ontvangen zijn.
Sterk punt zeker de duidelijke en vriendelijke communicatie.

M. Verkley

Prima service .Goed team

Service is top

Auto Vaartland

Perfecte afgehandeld

Hele goede communicatie

John

Zeer goed en keurig geholpen

Duidelijke communicatie

Autorijschool Rem je Rot

Goed te bereiken, als je met vragen zit.

Duidelijkheid

Romy

Ik ben goed geholpen door de medewerkers van De Autofinancier. De afhandeling was snel. Bij vragen en/of opmerkingen werd er telefonisch contact opgenomen door een medewerker. Als ik niet in de... Ik ben goed geholpen door de medewerkers van De Autofinancier. De afhandeling was snel. Bij vragen en/of opmerkingen werd er telefonisch contact opgenomen door een medewerker. Als ik niet in de gelegenheid was de oproep te beantwoorden, werd mijn voicemail duidelijk en vriendelijk ingesproken. Doordat ik steeds een andere medewerker aan de telefoon had, kreeg ik de indruk dat alle handelingen/vragen/opmerkingen etc., goed bijgehouden werden bij mijn klantgegevens. Hierdoor wist de desbetreffende medewerker precies wat er aan de hand was, en kon mij dan ook goed te woord staan zonder mij door te verbinden oid.

Sterke en/of verbeterpunten?

Goede communicatie met klant, en onderling (schriftelijk).