Holla

Zeer netjes geholpen vriendelijk en goed berijkbaar toppie

Sterke en/of verbeterpunten?

Goed berijkbaar en duidelijke uitleg

Jacob

Zeer positief en uiterst deskundig .
Heel snel handelend.

Sterke en/of verbeterpunten?

Meedenken en deskundig advies is hier heel sterk aanwezig.

Merve

Snel geholpen aan een financiering waarbij het contact prima digitaal is verlopen. Bij enkele vragen telefonisch contact opgenomen, geen lange wachttijden en direct geholpen met mijn vragen.... Snel geholpen aan een financiering waarbij het contact prima digitaal is verlopen. Bij enkele vragen telefonisch contact opgenomen, geen lange wachttijden en direct geholpen met mijn vragen. Absoluut tevreden met de werkeijze en efficiëntie.

Haaxman

Goed beleefd en vriendelijk

Ze regelen t snel

R. Jursche

Perfect

goed gedegen onderzoek

Sinaj Professionele Zorg

Geduldig in het beantwoorden van al je vragen en uitleg over de mogelijkheden. Gaan gelijk bij de aanvraag aan de slag.

Geduldig medewerkers
Beleefde medewerkers
Accuraat

Eenmalige kosten best hoog
Voor klanten die vaker een beroep doen hier in tegemoetkomen

Weronika

Goede service

De tijd

Chrisli

Uistekend contact en service

Sterke en/of verbeterpunten?

Adequate afhandeling van mail en documenten

EmpowerU.Zorg

Mooier kan ik het niet maken dan wat het is. Goeie uitleg en er word snel gehandeld als de juiste informatie verstrekt.

Sterke en/of verbeterpunten?

Verbeterpunt. In de mail staat er vaak gebruik de whatsapp nummer om snel documenten te versturen. Ik bel dan telefonisch van waarom ik geen reactie krijgt dan spreek ik iemand die de app niet... Verbeterpunt. In de mail staat er vaak gebruik de whatsapp nummer om snel documenten te versturen. Ik bel dan telefonisch van waarom ik geen reactie krijgt dan spreek ik iemand die de app niet gebruikt maar alleen de mailen leest. Opzicht is dit niet erg, maar als het word vermeld moet het wel opgepakt worden.

Cees Haarsma

Geweldig goede service!
In drie woorden: Vriendelijk, Klantgericht en Supersnel
Ondanks de door mij gemaakte fouten werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Sterke en/of verbeterpunten?

Sterke punten: Snel, vriendelijk, behulpzaam en duidelijk
Verbeterpunten: Is, voor wat mij betreft, al uitstekend. Dus gewoon dit serviceniveau vsthouden!