Onderhoudsbedrijf J.N.J. van der Ham

Super ervaren, altijd vriendelijk en behulpzaam

N v.t.

Jaspers

Snel en goed afgehandeld prima service

Goede service

Handelsonderneming M.super

Prima service en de autofinaciering en de auto gekregen die ik wilde na een voertuigwijzing duurde het wat langer maar voor de rest goed werk geleverd

House of hair & beauty

Helaas had ik meer verwacht van het bedrijf dan ze uiteindelijk hebben laten blijken

Sterke en/of verbeterpunten?

Communicatie en e-mail contact is heel onoverzichtelijk, traag en je praat met teveel verschillende collega’s.

Reactie De Autofinancier:

Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het erg vervelend dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Dit is niet de standaard die we nastreven en we nemen jouw feedback serieus. We gaan... Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het erg vervelend dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Dit is niet de standaard die we nastreven en we nemen jouw feedback serieus. We gaan het onderzoeken zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst. We gaan er alles aan doen je de beste ervaring te geven in de toekomst en wensen je veel plezier met je nieuwe auto!

TEK Letselschade & Advies B.V.

Mijn aanvraag voor een financiele lease is heel accuraat en snel afgehandeld.

Heel goede communicatie

Dennis

J.Ketelaar

Erg vriendelijk en meedenkend geholpen.
Goed geholpen omdat het langere duurde dan de bedoeling was.

Sterke en/of verbeterpunten?

Sterke punten absoluut klantvriendelijk en ontzettend meedenkend.
Verbeterpunt duidelijkere omschrijving wat er precies nodig is voor de bank.

Irfan

Via een autobedrijf aanbevolen.
Gehele process verliep super.

Sterke en/of verbeterpunten?

Goede service en vriendelijk geholpen de gehele proces. Er werd ook gebeld naast enkel email te sturen. Dit vond ik erg super fijn. Een email kan genist of later gezien worden.

Patrick van der Stap

Goed en snel een persoonlijke lening kunnen regelen.

Sterke en/of verbeterpunten?

In plaats van een sms met verzoek om terug te bellen zelf terugbellen. Maakt het een stukje makkelijker.

Dylan Kollen

Slechte dienstverlening

Sterke en/of verbeterpunten?

Efficiëntie en vriendelijkheid mag aan gewerkt worden. het controleren van de documenten gebeurd niet zorgvuldig. Wij moesten dubbele handelingen verrichten, omdat er niet goed naar de documenten... Efficiëntie en vriendelijkheid mag aan gewerkt worden. het controleren van de documenten gebeurd niet zorgvuldig. Wij moesten dubbele handelingen verrichten, omdat er niet goed naar de documenten zijn gekeken.