Mieke Dorsman

Netjes geholpen

Sterke en/of verbeterpunten?

Iets beter luisteren naar de vraagstelling van de klant, verder goede service

J.M. Slingerland

Mensen zijn goed aanspreekbaar en nemen ook de tijd om je te informeren.

Sterke en/of verbeterpunten?

van tevoren zeggen wat de bemiddelings kosten zijn

M. van Lammeren

Uitermate correcte en snelle antwoorden op vragen. Weten waar ze het over hebben.

Sterke en/of verbeterpunten?

verbeterpunt: Toelichting op werkwijze bank: Je krijgt een aanvraag voor een lening die "overeenkomst" heet. Deze is getekend door de bank en wordt door ons getekend weer terug gestuurd. Dan krijg... verbeterpunt: Toelichting op werkwijze bank: Je krijgt een aanvraag voor een lening die "overeenkomst" heet. Deze is getekend door de bank en wordt door ons getekend weer terug gestuurd. Dan krijg je bericht dat de overeenkomst door de bank is goedgekeurd. Je denkt dat op dat moment alles in kannen en kruiken is en de leverancier betaald gaat worden. Wij kopen de auto en krijgen te horen dat de bank nog niet betaald heeft.
Dat klopt, want later krijgen wij het bericht dat de bank "het contract" heeft goedgekeurd en tot betaling over gaat.
Voor ons wat onduidelijk. Wat is het verschil tussen "overeenkomst" en "contract"? Juridisch weet ik het wel, maar zelfs daar kan ik kanttekeningen bij plaatsen.
Voor ons heeft het geen gevolgen gehad, maar ik zou toekomstige klanten er toch op wijzen dat de uitbetaling door de bank pas plaats vindt nadat deze het contract gecontroleerd heeft. Dat kan teleurstelling bij wat minder coulante verkopers voorkomen.
En, gezien mijn zeer positieve ervaring met uw bedrijf, u nog klantvriendelijker maken!

Gerolf Hagens

Zeer positieve ervaring! Ze dachten goed mee, legde het hele proces goed uit en pakten alles heel snel op.

Hele prettige samenwerking!

Jansen

We zijn zeer snel en netjes geholpen .
De lijnen waren kort en de communicatie prima. Een zeer tevreden klant

Sterke en/of verbeterpunten?

Direct bellen als er groen licht is , het geld hadden we eerder op de rekening dan jullie telefoontje , het is maar een tip

van de Bunt

Super!

Goede communicatie, aardig personeel

Les

Goede service, je word telefonisch en via de mail goed op de hoogte gehouden

Goede contact

Ronald

Dat jullie er alles aan doen om alles goed te regelen

Sterke en/of verbeterpunten?

Het is te hopen dat de volgende keer alles te gelijk gevraagd word dan gaat het zeker sneller ik begrijp ook dat jullie daar altijd aan kan doen

Remco Kruit

Ondanks met meerdere personen contact te hebben gehad kunnen alle medewerkers snel inspelen op onze vragen

Sterke en/of verbeterpunten?

Frequentie van communicatie is prima. Meer transparantie over financiële gevolgen looptijd in relatie tot totaalbedrag is gewenst.

Kuipers’

Prima ervaring no nonsense en snelle reactie