p.lavrentidis

Polite and always willing to help at every step

Bokra zorg

Ik heb geen woorden voor jullie hoe dankbaar wij zijn,. We zijn zo goed geholpen en hebben onze droom auto gevonden en dat allemaal voor de gezinsuitbreiding,. Geweldig werk verrichten jullie heel... Ik heb geen woorden voor jullie hoe dankbaar wij zijn,. We zijn zo goed geholpen en hebben onze droom auto gevonden en dat allemaal voor de gezinsuitbreiding,. Geweldig werk verrichten jullie heel erg bedankt

Administratiekantoor Nissewaard

Uitstekend

Stucadoorsbedrijf Breda

Alles verliep perfect

Niks. Door gaan zo

R. de Groot

Uitstekende Service en snel resultaat.

Service

joop en diana stroink

Fijne behulpzamen mensen die een goede hulp bieden en goed en netjes je te woord staan en goede adviezen geven met betrekking tot het verwerken van gegevens met de pc

Sterke en/of verbeterpunten?

gewoon zo door gaan nogmaals vriendelijk bedankt en nfijne feestdagen gewenst

Rinus van der veen

Tot 2 keer toe een Finance afgesloten

Sterke en/of verbeterpunten?

Buitengewoon geregeld jammer dat het allemaal vrij lang duurt

Ronald odink

Snel en efficiënt. lang wachten? Nee niet bij de autofinancier! das toch een plezier.

geen verbetering nodig

vermeer jag

Zeer goed

Sterke en/of verbeterpunten?

zeer correcte en korte communicatie lijnen

Grasaero

Communicatie is informeel, wat ik persoonlijk zeer prettig vind.

Sterke en/of verbeterpunten?

De bemiddeling kosten iets meer naar voren halen en het moment van factureren misschien anders. Na het tekenen van het contract is direct een factuur van €350,- Een beter moment zou zijn na... De bemiddeling kosten iets meer naar voren halen en het moment van factureren misschien anders. Na het tekenen van het contract is direct een factuur van €350,- Een beter moment zou zijn na aflevering van auto.