Heel goed

Sterke en/of verbeterpunten?

Sterke punten: snelle service, vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Verbeterpunten: geen

Wax&Go

De Autofinancier werkt super snel en duidelijk en denken met jou mee

Snelheid

Van Vuren

Goed behandeld, makkelijk bereikbaar en de mensen staan je goed en duidelijk te woord.

Goed en duidelijk advies

S.F.

Zeer goed, deskundig en ze ontzorgen je van A tot Z. In een woord TOP

Heel goed

De leasevergoeding mag lager

Je wordt netjes geholpen, geen moeilijke telefoonmenu's en eigenlijk maar één keer doorverbonden.

Sterke en/of verbeterpunten?

Nummer waarmee gebeld wordt niet altijd hetzelfde als waar naar je moet terugbellen. Nummer in de 'we hebben je gemist sms' wordt niet volledig overgenomen naar de telefoonapp.
Fijne...
Fijne communicatie waaronder toelichting van de volgende stappen en duidelijk uitgesproken verwachtingen over aan te leveren documenten.

Goede service. Ik werd super goed geholpen en kreeg altijd telefonisch of via mail een snelle terugkoppeling. Echt fijn.

Sterke en/of verbeterpunten?

Snel bereikbaar en zeer vriendelijk

Sita Coaching & Counseling

Snelle service en goede communicatie

Geen verbeterpunten

Peter

Perfect en snel geregeld. Goed geluisterd naar onze wensen en het aanbod was goedkoper en voordeliger dan door ons aangegeven

Snelheid en meedenken

J v Zanten onderhoud