Transporter gereserveerd voor volgende dag. Geen probleem. Alles prima geregeld.

Snel en vriendelijk

Prima geregeld!

Wij zijn zeer tevreden, snel en zorgvuldig afgehandeld.

Zeer klantvriendelijk en alles conform afspraken

Perfecte service

Prima contact zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer te spreken over de Waal autoverhuur.

Duidelijke website met breed aanbod aan huurauto's / busjes. Qua kilometerprijs viel De Waal voor de VW Caddy die ik had bedacht te huren gunstiger uit dan andere aanbieders. Aanvraagformulier... Duidelijke website met breed aanbod aan huurauto's / busjes. Qua kilometerprijs viel De Waal voor de VW Caddy die ik had bedacht te huren gunstiger uit dan andere aanbieders. Aanvraagformulier ingevuld. Na 2 werkdagen eens achteraan gebeld toen ik nog niets gehoord had. Toen bleek dat er meestal geen Caddy's beschikbaar waren. Jammer, melding erbij over beperkte beschikbaarheid had passend geweest.

Ik kreeg een Transporter met wat korting aangeboden. Onderaan de streep wat duurder, de ruimte had ik niet nodig, maar wel een nette oplossing, dus daarvoor gegaan. Via mail een bevestiging met iDeal link voor de vooruitbetaling met een schappelijke prijs i.p.v. de erg hoge eigen risico bedragen die sommige andere aanbieders berekenen. Dat geregeld, en enkele dagen later stond de bus netjes klaar op afgesproken tijd. In goede conditie. Onderweg een beetje geplaagd door bandenspanningssensoren die niet werken, maar dat was het enige minpuntje. Einde dag ingeleverd, rondje gelopen, alles in orde en dus vlot weer onderweg.

Binnen een paar werkdagen het teveel betaalde bedrag weer op mijn rekening ontvangen. Al met al een prima ervaring voor een ok-prijs.