Vriendelijk personeel met een goede service.

Prima service.

Ervaring is goed. Goed geholpen. Mooie wagen.

Erg goed behandeld tijdens onze aanvraag voor een huurauto. Snel en duidelijk antwoord op je vragen. Borg ook snel teruggestort.

Goede service en houd zich aan afspraken.

De grootste bestelbus gehuurd bij de Waal Autoverhuur. Super fijne,
nieuwe, schone en zeer ruime bus!
Zeer fijn en vooral veilig mee gereden:)
Professioneel en zeer vriendelijk...
De grootste bestelbus gehuurd bij de Waal Autoverhuur. Super fijne,
nieuwe, schone en zeer ruime bus!
Zeer fijn en vooral veilig mee gereden:)
Professioneel en zeer vriendelijk contact gehad.
Echt een aanrader!!

Super geregeld

Goede service, zeer fijne auto! Zouden zo weer huren als het nodig is.

Ik wilde graag een Audi q2 automaat huren. Enkele dagen na mijn aanvraag werd ik gebeld dat deze niet beschikbaar was. Ik heb daarom een Skoda kamiq handgeschakeld gekregen voor dezelfde prijs. Een... Ik wilde graag een Audi q2 automaat huren. Enkele dagen na mijn aanvraag werd ik gebeld dat deze niet beschikbaar was. Ik heb daarom een Skoda kamiq handgeschakeld gekregen voor dezelfde prijs. Een kleine teleurstelling als je Audi verwacht en daarnaast ook geen automaat auto krijgt.

Reactie De Waal Autoverhuur:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Vervelend dat u onze dienstverlening als teleurstellend heeft ervaren. Omdat wij in deze periode weinig voertuigen hebben, hebben wij vooraf contact met u opgenomen. Dit om eventuele verassingen en/of teleurstellingen te voorkomen.
Het tarief van de aangeboden Skoda Kamiq is gebonden aan dit type auto, u heeft voor dit type betaald en niet voor de Audi Q2. Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Mochten er nog vragen en/of opmerkingen rijzen? Dan staan wij u uiteraard graag te woord!

Snelle en correcte aanname en behandeling van de aanvraag, voertuig stond gereed op afgesproken tijd, gewassen en keurig schoon, bij terugbrengen voertuig ook vlotte en correcte handelswijze