Kaylee

Ik had op vrijdag bloemen besteld die ik voor dinsdagmiddag binnen moest hebben voor een uitvaart. Dit zou heel moeilijk worden maar na goed contact, is er geregeld dat ik dinsdagochtend alsnog de... Ik had op vrijdag bloemen besteld die ik voor dinsdagmiddag binnen moest hebben voor een uitvaart. Dit zou heel moeilijk worden maar na goed contact, is er geregeld dat ik dinsdagochtend alsnog de bloemen heb mogen ontvangen. Dit was fantastisch.

Super service, snelle levering. Ben heel blij met de bloemen zal zeker vaker bestellen:D

Bridget

Snelle entente levering. Mooie kwaliteit.

R.Offenbach

Uitstekend!

Heel vriendelijk! Word snel geholpen. Ben heel erg tevreden ik doe iedere keer mijn bestelling hier. Bedankt voor klantvriendelijkheid!

Jill

Levering is goed en zoals vermeld op de website de dag ma bestellen aangekomen.
Levering is goed en zoals vermeld op de website de dag ma bestellen aangekomen.
De rozen zijn prachtig geconserveerd. 1 roos had een minimaal scheurtje in 1 blaadje. Dit was niet storend. Ik ga zeker nog eens bestellen.

Marielle

Snelle levering en prima kwaliteit. Jammer dat de grotere witte rozen niet voorradig zijn, de kleinere zijn prachtig.