PMJ Vermeulen

De proefzending was er meteen de volgende dag en de bestelde blaadjes keurig op tijd voor de bruiloft.

Wij hadden op maandagmorgen rozenblaadjes besteld voor een uitvaart in Belgie. Op dinsdag werden ze al geleverd.
De kwaliteit was prima en het was een mooie mengeling van kleuren.

Top winkel, goede service, mooi product, goed verpakt. Doordat het bezorg bedrijf DPL niet geleverd had, kreeg ik na 1 telefoontje hetzelfde gratis geleverd. En ook nog snel omdat ik het nodig had.... Top winkel, goede service, mooi product, goed verpakt. Doordat het bezorg bedrijf DPL niet geleverd had, kreeg ik na 1 telefoontje hetzelfde gratis geleverd. En ook nog snel omdat ik het nodig had. Kan niet beter, dus aanrader!

Wij hebben met onze aankopen een hele delicate en originele sfeer kunnen geven aan de dinertafels van ons schoolgala. Wij hebben ze gewoon gestrooid over de witte tafellakens.

Echt een...

Echt een aanrader als je iets origineels wilt om zelf iets mee te decoreren!!

Prachtig en het blijft ook super mooi. Heel bij mee.

Irene Hellendoorn

Nadat de rozenblaadjes die ik besteld had voor het huwelijk van mijn dochter bezorgd waren volgens DPD, maar niet ontvangen door ons zéér positieve ervaring! Ruud Veken van Sweet colours ging... Nadat de rozenblaadjes die ik besteld had voor het huwelijk van mijn dochter bezorgd waren volgens DPD, maar niet ontvangen door ons zéér positieve ervaring! Ruud Veken van Sweet colours ging mrteen aan de slag en zorgde ervoor dat we ze nog op tijd kregen en zelfs op verzoek in de ochtend geleverd zonder moeilijk te doen of zinder extra kosten! Ik kon die mam wel zoenen.😄😃😉

Peggy VDB

Zeer mooie longlife rozen, perfecte service. Vriendelijke communicatie.

Snelle bezorging en kwalitatieve rozenblaadjes.

Denisa pirjolea

Snelle levering en mooie roosjes precis zo als beschrijving

AllYouNeedAreRoses

Snelle reactie op uw e-mails en al uw vragen worden ook beantwoordt. Super snelle levering en alles is zoals altijd Top.