Ton Zwartewaalsloot

Ok

Beschrijf hier uw ervaring:

Snel geholpen en onderdeel was spot on ,PS3 werkten weer naar behoren .

Ruud

Zeer goed bevallen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Vriendelijk te woord gestaan bij vragen naar aanleiding van een bezoek van de website. Prettige sfeer op de werkplaats. Kon wachten tot mijn product was gerepareerd.

L. van den Berg.

Beschrijf hier uw ervaring:

Product was exact wat ik nodig had om m’n PS4 weer te kunnen starten. Andere kabels bleken alleen laadkabels, het moest een data/laad kabel zijn, dit was de oplossing.

Johan D.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring:

Met kapotte PlayStation 4 die kant op. Trof een aardige man die echt lol heeft in z’n werk. En er alles aan doet je tevreden naar huis te laten gaan. Echt super geholpen. Zelfs leenplaystation mee... Met kapotte PlayStation 4 die kant op. Trof een aardige man die echt lol heeft in z’n werk. En er alles aan doet je tevreden naar huis te laten gaan. Echt super geholpen. Zelfs leenplaystation mee gekregen, kids konden door met spelen zo. Accepteerde geen fooi. ‘Kost je al genoeg’, terwijl als hij zijn uurloon had doorberekend hij niets aan mij verdiend heeft. Afgesproken prijs dus. Met mijn volgende probleempjes ga ik weer die kant op, ondanks de 40 minuten rijden. ??

Koen Vanbeylen

Schitterend, topservice!

Beschrijf hier uw ervaring:

Had specifieke parts nodig van ps4 pro en gelukkig werd ik persoonlijk opgebeld om bestelling recht te zetten!

Lexalius Advocaten

Top! zowel per e-mail als telefonisch. komen onmiddellijk op uw vraag

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer behulpzaam en direct geholpen

Daniëlla Draoui

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering en de onderdelen zijn altijd van goede kwaliteit.

Oussama El-Jantafi

Goed, makkelijk online te vinden.

Beschrijf hier uw ervaring:

2 keer besteld bij pspdokter, 2 keer een goede ervaring achter de rug. Nu hopen dat het zo blijft?

Marc

Van Kuilenburg Schilderwerken