Van Turnhout

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Snel geleverd

chris

Beschrijf hier uw ervaring:

accu werkte niet kreeg meteen eennieuwe

Fabian

Geweldige service en een goede bereikbaarheid.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Er werd aangeboden om eventueel het moederbord door te meten indien het vervangen van het component niet tot de oplossing resulteert.

Damian

Hoogwaardige onderdelen en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring:

Onderdelen besteld voor refurbished van Nintendo DS kreeg onderdelen meteen de volgende dag netjes verpakt

R.E. Bast

Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik had twee Wii bluetooth modules besteld. De eerste keer kon de postbode mijn huis niet vinden (ik woon nogal achteraf) en is het pakket teruggestuurd. Ik werd gebeld door een medewerker van de... Ik had twee Wii bluetooth modules besteld. De eerste keer kon de postbode mijn huis niet vinden (ik woon nogal achteraf) en is het pakket teruggestuurd. Ik werd gebeld door een medewerker van de pspshop en kon een alternatief adres opgeven, waar het een aantal dagen later netjes afgeleverd werd.

Handelsonderneming J.Sterk

veilig in gepakt

P. Mooijman

Goede prijsverhouding, snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring:

Een aantal jaar geleden al langs geweest om mijn 3DS te laten repareren, sindsdien uiterst tevreden met dit bedrijf. Laatst vond ik een aantal items in de online shop die ze (niet allemaal) op... Een aantal jaar geleden al langs geweest om mijn 3DS te laten repareren, sindsdien uiterst tevreden met dit bedrijf. Laatst vond ik een aantal items in de online shop die ze (niet allemaal) op voorraad hadden, en de producten waren zeer snel afgeleverd.