Martin

Prima, onderdeel kwam direct de volgende dag binnen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Uitstekend, snel en het onderdeel was goed ingepakt.

T. Bosman

Zeer tevreden

Producten snel geleverd

Fam Pardoel

We gingen voor de switch van onze zoon. We zijn erg vriendelijk geholpen, heeft verstand van zaken en de prijs viel ook mee. Je mag bij de reparatie blijven en meekijken onder het genot van een bak... We gingen voor de switch van onze zoon. We zijn erg vriendelijk geholpen, heeft verstand van zaken en de prijs viel ook mee. Je mag bij de reparatie blijven en meekijken onder het genot van een bak koffie / thee. Goed bereikbaar, je kan de auto goed parkeren.

Beschrijf hier uw ervaring:

We zijn zeer tevreden voor een volgende keer gaan we hier zeker weer naartoe.

Angelique

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Sandrien

Snelle verzending, goed verpakt. Kwaliteitsvolle onderdelen

Beschrijf hier uw ervaring:

Fijn om nog onderdelen om te herstellen te kunnen vinden in Europa. Niet alles wat ik wou was in stok, dat is wel jammer. Maar anders heel erg aan te raden.

Gerard

Vlotte levering en product zoals verwacht

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering, product zoals omschreven. Fijne ervaring!

Bauke

Right to repair via de PSP dokter

Beschrijf hier uw ervaring:

3ds xl onderste gedeelte front besteld lijkt goed spul zit een goudkleurige sticker aan binnenkant. hoop dat ie de komende 2 jaar niet scheurt. Heeft een mooi aanbod aan spul om de wii u maar ook... 3ds xl onderste gedeelte front besteld lijkt goed spul zit een goudkleurige sticker aan binnenkant. hoop dat ie de komende 2 jaar niet scheurt. Heeft een mooi aanbod aan spul om de wii u maar ook 3ds te repareren of onderdelen te vervangen. Website lijkt een beetje onpersoonlijk, foto winkel (psp dokter zelf) oid zou mij meer vertrouwen geven. Het belangrijkste is ze hebben geleverd en t zag er goed uit!

Daan

Ik heb daar een onderdeel gekocht voor mijn spelcomputer.
Ik bestelde het online en heb het opgehaald bij de pspdokter.
Locatie is makkelijk bereikbaar.
Telefonisch wordt je...
Ik heb daar een onderdeel gekocht voor mijn spelcomputer.
Ik bestelde het online en heb het opgehaald bij de pspdokter.
Locatie is makkelijk bereikbaar.
Telefonisch wordt je vriendelijk te woord gestaan.
Ik was blij met de aankoop.

Beschrijf hier uw ervaring:

Vriendelijke man, hij is vakkundig en geeft goede informatie.
Ik raad de pspdokter zeker aan !
Vriendelijke man, hij is vakkundig en geeft goede informatie.
Ik raad de pspdokter zeker aan !
Online is het makkelijk om te bestellen, ook ter plaatse is het mogelijk om iets te kunnen kopen.

H. Ozen

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik had een ps vita screen protector gekocht en ben ook persoonlijk daar naar toe gereden om mijn PS4 te laten maken en dat werd gedaan binnen een kleine half uur. Een en al geweldig!

Wil

Niet zo makkelijk gevonden

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer goede service en snel geleverd