Koen Moons

Goede service

Deel van materiaal was niet in orde, maar is door De Jong prima opgelost!

Arie van der Ree

Uitstekende service

nakopmen afspraken

Otten

Het bedrijf is traag met oplossen van problemen.
Hout was beschadigd.
Dit is uiteindelijk opgelost.
Daarna eem raam ontvangen waar beschadigingen aan zaten.
21.4 mail gestuurd...
Het bedrijf is traag met oplossen van problemen.
Hout was beschadigd.
Dit is uiteindelijk opgelost.
Daarna eem raam ontvangen waar beschadigingen aan zaten.
21.4 mail gestuurd voor enigerlei compensatie.
Tot op heden geen reactie.
Tijdens t bouwen veel gescheurde planken( zweeds rabat).
Het geld van een op 21.4 geretourneerde raam nog niet ontvangen.
,verschillende lengtes,kromme planken.( wij hebben ze plat op de grond gelegd met dekzeil).
Ik zou hun kwa prijs aanbevelen als ze alleen de klachten ns sneller behandelen.of überhaupt een reactie geven.
Het hout is duur genoeg op vandaag.

Redelijk goedkoop

Reactie de Jong Handelsonderneming BV:

Goedendag mevrouw Otten,
Goedendag mevrouw Otten,
Bedankt voor uw beoordeling. Het klopt inderdaad dat er wat rabatplanken waren beschadigd, we hebben contact met u gezocht en dit probleem opgelost door nieuwe planken te leveren. Daarnaast had u een raam besteld welke u retour wilde doen omdat dit toch niet zou passen in uw verblijf, deze mocht retour van ons en u heeft een nieuw raam besteld. Het geld van het raam wat retour is gekomen hebben we teruggestort op uw rekening. Het nieuw geleverde raam zat een kleine beschadiging op, hier heeft u foto's van gestuurd, we willen graag met u telefonisch in contact komen om dit verder op te pakken, maar u wil geen contact via de telefoon maar alleen per mail. We willen dit graag bespreken met u, dus als u contact met ons wil opnemen kunnen we het eventueel oplossen. We horen het graag.

Toni Arba

Snelle service en alles was netjes en met zorg ingepakt.
Ik was iets vergeten erbij te bestellen maar na 1 telefoontje was het zo geregeld.

Spullen netjes verpakt en snel bezorgd en een goede prijs vergeleken met anderen.

Particulier

Makkelijk te bestellen en behulpzaam bij ophalen.
TIP: misschien is het mogelijk een 'keerlus' te maken zodat het maneuvreren met auto (en aanhangwagen) makkelijker gaat.

Website overzichtelijk. Behulpzaam bij ophalen producten.

Dennis

Geweldig geregeld. Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie

Roberto de Sido

Snelle levering en acceptabele leveringskosten

Audientis

Strake communicatie over levering

Jan Koning

Gedegen bedrijf met stipte levering

Eventuele Kleine mankementen , wat altijd mogelijk is, worden keurig en adequaat opgelost. Bedrijf is een aanrader

Kardo Karim

Bestellen binnengekregen. Een paar planken waren beschadigd, maar werd netjes opgelost. Goede service 👍🏼

Ruime assortiment