Boersma

Prima ervaring

De optie om te kiezen voor B-keus materiaal en/of outlet isolatiemateriaal.

Allicht besparen op transportkosten door een leverdag te kiezen waarbij de vervoerder toch al in de buurt is. Verhoogt dus ook de efficiëntie.

Prima volgens afspraak

Kuiper

Website zeer overzichtelijk vol informatie. Groot assortiment.

Niet alleen productinformatie maar ook tips voor uitvoering, erg hulpvaardig en klantgericht.

Soms staat er een vanaf prijs en is de werkelijke prijs anders zonder dat je als klant begrijpt waarom dat is. Overigens is dat verschil marginaal

Schoen

Ik heb al meerdere keren isolatie besteld bij deze firma en iedere x een eerlijke prijs en goede kwaliteit

Snelle kevering

Berghuis

Wat een geweldig bedrijf

Klantenservice en erg meedenkend met de klant met tips en advies.

Van de Velde

Goede service en advies, laag drempelig en snel geholpen

Flexibele instelling

Ga zo door

Berkhof

Eerste keer dat we iets besteld hebben, maar uiterst tevreden.

Vervoersbedrijf welke is gebruikt en dan met name de chauffeur was top. Hij kon er met zijn trailer niet komen omwille van afsluitingen wegen en hij heeft de beide pallets met zijn kooiaap van 4... Vervoersbedrijf welke is gebruikt en dan met name de chauffeur was top. Hij kon er met zijn trailer niet komen omwille van afsluitingen wegen en hij heeft de beide pallets met zijn kooiaap van 4 straten verderop gewoon gebracht 👍

Niets te verbeteren wat ons betreft. We zullen nog een bestelling doen over een paar weken.

Nauta

Goed bedrijf

Goede service

Redelijk

Goede klantenservice over de telefoon en snelle bezorging

Bij de Gamma kun je ongebruikte materialen retourneren, bij isolatieshop kan dit ook. Maar echt een stuk lastiger.
Je moet de materialen zelf terugbrengen naar Zevenaar en daar gaan ze pas...
Je moet de materialen zelf terugbrengen naar Zevenaar en daar gaan ze pas beoordelen of je ze terug kunt brengen. Voor ons was dit mogelijk aangezien we een aantal pakken isolatieplaten hadden, die niet in de auto pasten.

Snelle en keurige spullen

Alles hebben jullie