Klein

Kwaliteit zoals beloofd. Snelle verwerking van de order. Veel sneller in huis (de volgende dag) dan gedacht.

Michael

Rekenen toch verzendkosten aangezien het om afwijkend formaat pakket zou gaan. Blijkt niet het geval. Tevens hele doos volgestopt met afvalplastic als vuller, wat wij dus vervolgens kunnen afvoeren.

Lou Gerards

Mooi product,zeer snelle levering.

Aniek Steenhuisen

Snelle verwerking van bestelling

laura

Snel geleverd, goede kwaliteit

Monique

Prima! Snelle, nette levering. Keurig verpakt. Product zag eruit als op de afbeelding.

Carla

Productinformatie m.b.t afmetingen duidelijk. Overige informatie dat het art. een kleine kleurafwijking kan hebben klopt niet met de werkelijkheid. Het is nogal een verschil als je een... Productinformatie m.b.t afmetingen duidelijk. Overige informatie dat het art. een kleine kleurafwijking kan hebben klopt niet met de werkelijkheid. Het is nogal een verschil als je een strijkovertrek met een gezellige bloemenprint besteld en in plaats daar van krijg een een artikel in saai beige met witte noppen.

Dinie Kramer

Goed rn op tijd geleverd

Booij

Snel geleverd. Alleen kon ik geen kleur aangeven, dus had ik bij de opmerkingen aangeven welke kleur ik wilde. Een blauwe. Helaas kreeg ik een groene. Beetje jammer. Kreeg er ook geen uitleg bij.

J. Rekers

Niet duur en een goede service