x

Netjes verpakt en snelle levering

Marc

Prima service,snelle levering

F. Claassens

4 tuinstoelen gekocht. Bij aankomst bleek dat bij 2 stoelen de verbinding zitting/stoelpoot afgebroken was. Heb contact opgenomen met De Grote Woonwinkel en kreeg snel antwoord en labels om de... 4 tuinstoelen gekocht. Bij aankomst bleek dat bij 2 stoelen de verbinding zitting/stoelpoot afgebroken was. Heb contact opgenomen met De Grote Woonwinkel en kreeg snel antwoord en labels om de stoelen te retourneren. Terugbetaling van het aankoopbedrag stond 2 dagen later weer op mijn bankrekening. Prima afgehandeld en complimenten voor de snelle reactie.

MvR

Prima producten en snelle levering

Rinus

Prima levering op afgesproken datum met de juiste kwaliteit en prijs

particulier

10-06-021 2 tuinstoelen besteld tot op heden niets ontvangen meerderen malen contact gehad maar komt niet verder wij zullen bellen met post.nl terwijl u verantwoordelijk bent voor de bestelling

Tanne

Ik krijg het verkeerde product thuisgeleverd. Slechte klantenservice

Zeer snelle levering

Karin

Kapotte afvalbak ontvangen. Al 2x foto opgestuurd en gemaild. Niks meer vernomen, al 2 weken geleden. Waardeloos dus. Lijkt op oplichting.

jan

Twee hapjespannen van elk €55,00 besteld. Geleverd: 1 nieuwe en 1 gebruikte(!!) pan. Hierover gebeld en de dame van De Grote Woonwinkel zei dat het misschien het showmodel was geweest. Maar in een... Twee hapjespannen van elk €55,00 besteld. Geleverd: 1 nieuwe en 1 gebruikte(!!) pan. Hierover gebeld en de dame van De Grote Woonwinkel zei dat het misschien het showmodel was geweest. Maar in een showmodel wordt toch niet gekookt en daarna slecht afgewassen?? Ik heb de pan zelf maar echt goed afgewassen en toch maar in gebruik genomen omdat ik geen zin had in welles-nietes en het gezeur van terug sturen..... (op mijn kosten!)