de Jong

Freek Baan

Ik ben tevreden.
Snelle levering en goede info hoe te werk te gaan

H.Zalme

Sander

Heel tevreden, missende onderdelen werden snel opgestuurd.

Ja hoor.

JOost

Ja, binnen 5 werkdagen een mooi pakket met alle benodigdheden afgeleverd. Mooie frisse rollen sedum. We gaan met spanning het voorjaar afwachten.

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Ja, snel een duidelijke offerte en ook een kleine aanpassing was snel gedaan. Daarna vlotte en correcte levering

Wim van der Velden

Zeer tevreden , zelfs de bezorger dacht mee.

Heel tevreden

Jan

De contacten met de dakvergroeners verliept uitstekend. Ook de ervaring in de aanvraag van de subsidie heeft geholpen. Het offerte proces verliep erg soepel.

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Ik neem zeer tevreden over de dakvergroeners. Ik had even iets meer informatie willen hebben over het onderhoud en bemesting. Mogelijk dat daar nog een mail overkomt. De aanleg was prima, leuke... Ik neem zeer tevreden over de dakvergroeners. Ik had even iets meer informatie willen hebben over het onderhoud en bemesting. Mogelijk dat daar nog een mail overkomt. De aanleg was prima, leuke samenwerking en contact met de hovenier.

Reactie de Dakvergroeners:

Hi Jan,
Hi Jan,
Super om te horen dat je tevreden bent, het is onwijs mooi geworden! Informatie m.b.t. onderhoud versturen wij altijd later per mail ;). We zullen even contact met je opnemen, dan krijg je alle documentatie!
Groetjes! ;)

Martijn