Rob

Jazeker

Ja

Janine Schol

Ja, zeker! We kregen een compleet pakket met duidelijk stappenplan, zodat het aanleggen van ons groendak heel eenvoudig was!

Geoffrey

Heel erg tevreden

Heel erg tevreden

Gerrit

Ja

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Alles is keurig volgens afspraak geleverd. Het groene dak ziet er prima uit. De schuur waar het op ligt is nu een stuk koeler op warme dagen. Eén minpuntje: De bijgeleverde mest is niet bepaald... Alles is keurig volgens afspraak geleverd. Het groene dak ziet er prima uit. De schuur waar het op ligt is nu een stuk koeler op warme dagen. Eén minpuntje: De bijgeleverde mest is niet bepaald milieuvriendelijk. Het lijkt me beter om organische mestkorrels te leveren.

Gijs

Ik ben zeer tevreden over de service van De Dakvergroeners. Alles is netjes volgens afspraak geleverd en de kwaliteit van de matten en de materialen is goed

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Ik ben zeer tevreden met het groene dak van De Dakvergroeners.
Met de filmpjes en de uitleg is het heel handig om zelf te leggen.

Bea Snijders-Hendrikx

Lijs

Snel en adequate serviceverlening.
Makkelijke bestelopties, tijdige terugkoppelingen.
Zeer vriendelijke en behulpzame bezorging.

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Zeker tevreden, 1 rol mag mooier van structuur zijn. Hopelijk gaat het opgroeien. Makkelijk hanteerbaar en fijne handleiding. TOP

RobT

Van advertentie van de AH tot de eerste offerte het was in twee dagen geregeld. Op de subsidie vraag wist Marissa mij te vertellen dat we goed op de regeltjes moesten letten van onze gemeente. Echt... Van advertentie van de AH tot de eerste offerte het was in twee dagen geregeld. Op de subsidie vraag wist Marissa mij te vertellen dat we goed op de regeltjes moesten letten van onze gemeente. Echt geweldig.

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Bestelling, prijs en levering. Top geregeld.

Jack Chorus

Op zich heel tevreden. Als kritiek punt geef ik mee dat ze ons beter hadden moeten informeren met betrekking tot de mogelijkheden. We hebben nu de zwaarste cassettes, terwijl we eigenlijk voor de... Op zich heel tevreden. Als kritiek punt geef ik mee dat ze ons beter hadden moeten informeren met betrekking tot de mogelijkheden. We hebben nu de zwaarste cassettes, terwijl we eigenlijk voor de lichtere variant wilden gaan.

Ben je tevreden met deDakvergroeners?

Zeer zeker. De cassettes zijn goed gevuld. Mooie variatie in plantjes. Het was onmogelijk de cassettes via de ladder op het platte dak te krijgen..
We hebben gebruik moeten maken van een...
We hebben gebruik moeten maken van een bouwlift. Dit was onvoorzien.

Erwin Teunissen

Zeer tevreden, ik heb zelden zo'n snelle en vriendelijke service meegemaakt.

Zeer tevreden