Henry Bornhijm

Duidelijke mails, gemakkelijk bestellen en goede service

alles ,totale plaatje klopt,geen aanmerking

M. A. Agsteribbe

Uitstekende snelle service, prima prijs/ kwalitits verhouding. Je vindt hier een selectie wijnen die duidelijk met liefde en kennis van zaken is samengesteld.

Goed aanbod van Franse en Europese wijnen tegen aantrekkelijke prijzen.

N. V. T.

gmw advocaten

Goede en snelle service

goede wijn, goede en snelle service.

Elexer advocaten

Mooie wijnen, veel keus, mooie winkel en vriendelijke mensen. Bij het laten bezorgen gaat/ging regelmatig het een en ander mis wat volgens mij vooral te maken heeft met de bezorger/ transportbedrijf... Mooie wijnen, veel keus, mooie winkel en vriendelijke mensen. Bij het laten bezorgen gaat/ging regelmatig het een en ander mis wat volgens mij vooral te maken heeft met de bezorger/ transportbedrijf dat wordt gebruikt. Ontvangers krijgen e-mailadressen van andere relaties etc. etc. Verder vind ik het online bestellen niet goed gaan. Regelmatig lukt dit niet goed (recentelijk bij de Bordeaux primeurs). Aan de andere kant is er veel flexibiliteit bij de medewerkers en via e-mail kan er van alles worden geregeld. Dat is erg goede service.

Hele goede klantenservice

Website en bezorging niet optimaal

Inge Teunissen-Hengst

Fijn, alleen kreeg mijn man de mail met bezorg info en ik niet, ik had op mijn account besteld

Goede en heldere uitleg over de wijnen

L

Nadat de levering niet goed ging, zeer goed geholpen door de klantenservice. Als we weer wijn bestellen dan wordt dat zeker bij Bruijn.

Service

Leendert

Prima!

Assortiment

Nee

Martine

Verpakking zo tevreden ben ik

Joris Rooijackers

Dit was mijn eerste aankoop van een exclusieve wijn bij De Bruijn. Ik was zeer onder de indruk van de personlijke benadering en de hulp die werd geboden. Dit bedrijf is zeker een aanrader en voor... Dit was mijn eerste aankoop van een exclusieve wijn bij De Bruijn. Ik was zeer onder de indruk van de personlijke benadering en de hulp die werd geboden. Dit bedrijf is zeker een aanrader en voor mij een aanleiding om hier vaker aankopen te gaan doen.

Directe, persoonlijke benadering en snelheid van reageren.

Ik heb er geen kunnen ontdekken

pennings

Snelle en correcte levering

er was een klein manco is door ander jaartal keurig opgelost

nvt