Bas Bouwense / bonafide ontwerp

Onderwerp: rouwkaart. ik moest eerlijk gezegd even zoeken naar de ontwerptool, omdat ik al een ontwerp klaar had liggen, maar toen ik hem eenmaal gevonden had (begin bij een blanco kaart), werkte... Onderwerp: rouwkaart. ik moest eerlijk gezegd even zoeken naar de ontwerptool, omdat ik al een ontwerp klaar had liggen, maar toen ik hem eenmaal gevonden had (begin bij een blanco kaart), werkte hij uitstekend. De kaarten hebben de kwaliteit die ik verwachte, prima. Ik heb de kaarten zaterdag geupload en maandagochtend waren ze bij de klant, dus over de snelheid niets dan goeds. Op zaterdag was daglief slecht bereikbaar, maar daarna was de service en communicatie uitstekend.

De kaarten zijn ontvangen. Van verschillende mensen al zeer goede reacties ontvangen. Over de uitstraling, lettertype , leesbaarheid.
Ben er super blij mee.
Nu nog de bidprentjes...
Ben er super blij mee.
Nu nog de bidprentjes bestellen.
Weet alleen niet zo goed wat gebruikelijk is .
Maar dat bespreek ik morgen met uitvaart onderneming.
De losse kaarten waren zeer zorgvuldig verpakt. Fantastisch afgeleverd.

Marilène van de Luijtgaarde

Kwaliteit en snelheid levering perfect.
Ontwerp tool kan misschien nog iets duidelijker worden gemaakt. Had ik wat moeite mee

o

Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik... Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik kan de boven en onderkant dan niet bekijken. Ik heb weinig ervaring met dit soort tools, maar ik heb wel eens fotoboeken gemaakt waar ik makkelijk meer mogelijkheden had dan op deze site. Overigens ben ik heel goed geholpen en is het kaartje erg naar onze wens geworden, dus een groot probleem was het niet.
De levering was supersnel, en de verpakking was keurig in orde.
Het invullen van deze review kan niet anoniem, zie ik in de volgende bladzijde, ook als ik klik op 'anoniem versturen' moet ik toch mijn e-mail adres invullen, dat lijkt mij niet de bedoeling?

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen te delen wat u wel en niet goed vond gaan. Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en... Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen te delen wat u wel en niet goed vond gaan. Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en slepen de andere gedeelten van het ontwerp bekijken. Een beoordeling achterlaten kan zeker anoniem. Uw mailadres wordt gevraagd zodat het systeem u automatisch een bevestigingslink kan sturen. Pas na klikken op de link wordt de beoordeling geplaatst. Heel fijn om te lezen dat u verder heel tevreden was. Hartelijke groet, Team Daglief

Ron Peijnenburg

Ik vindt het een perfecte site en werkt uitstekend wij hebben de adressen invoer niet gebruikt is erg handig volgens mij maar mijn vrouw vond het aantal te overzien. Top.

van Soest

Prima, alleen de voorbeeld foto's graag verwijderen het was voor mij niet duidelijk hoe deze te verwijderen.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Foto's, tekstblokken kunt u verwijderen door: - op de foto te klikken en van het ontwerp af te slepen of - door op de foto te klikken... Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Foto's, tekstblokken kunt u verwijderen door: - op de foto te klikken en van het ontwerp af te slepen of - door op de foto te klikken en dan op het kruisje op de foto te klikken. Voor vragen kunt u ons zeven dagen per week van 9.00 tot 21.00 uur telefonisch bereiken. Zie daglief.nl voor contactgegevens. Hartelijke groet, Team Daglief

Remy van der Loo

Bij de tool zou ik graag teksten willen/kunnen kopiëren.
Zeer tevreden over de manier van communiceren
Word ook rekening gehouden met de omstandigheden waarin wij verkeerde. Bij de tool zou ik graag teksten willen/kunnen kopiëren.
Zeer tevreden over de manier van communiceren
Word ook rekening gehouden met de omstandigheden waarin wij verkeerde.
(Een familielid was overleden).
Van ons een dikke 10

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van Daglief! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Kopiëren en plakken van tekst en andere items kan zeker in de tool. Vervelend dat dit niet... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van Daglief! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Kopiëren en plakken van tekst en andere items kan zeker in de tool. Vervelend dat dit niet duidelijk was voor u. We zullen kijken hoe we dit duidelijker kunnen presenteren in de ontwerptool. Hartelijke groet, Team Daglief

Op alle fronten een geweldige service!

Prima. Ik weet niet wat er beter kan.

Mieke

Prachtige mogelijkheden, zeer gebruiksvriendelijke website en een uitstekende service.
In de chaos en ellende van het verlies, een absolute troost om op zo’n fijne manier dé kaart te kunnen maken die onze vader verdient.