Zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool,kwaliteit van de kaarten is mooi, volop keuze. Prima begeleiding/ service bij het laatste nakijken alvorens ze gedrukt worden

Meinalda Rijpstra

Perfect!

Prima kaarten, prima service.

Sabine

Hele fijne site en ontwerptool, levering, snelheid, service en support fantastisch!

Goede service, ze doen niet zomaar. Maar denken ook met je mee. Super.

Ria van Heugten

Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een... Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een proefkaart kan bestellen, geweldig. Met betrekking tot de kwaliteit van de kaarten, de snelheid van levering en de service, een dikke 10. Wat mij vooral raakte was de mail van Muriel Idema die ik ontving na mijn bestelling, waarin ze aangaf dat ze het ontwerp nog even had nagekeken en de teksten had uitgelijnd voor me en dat alles er heel mooi op staat. Dat is dan toch een stukje bevestiging voor jezelf dat de kaart er goed uitziet en dat je het goed hebt gedaan. Dank jullie wel.

E van Leeuwen

Alle lof en werkelijk uitstekend,zal zeker het bedrijf promoten
Geweldig,ook de bezorging.
Met een vriendelijke groet,
E van Leeuwen

Corinne Nederlof

Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want... Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want werken via een site is meestal heel onpersoonlijk.

Margret de Rooij

Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog...
Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog beter!

Heel hartelijk dank voor je zorgzaamheid en de snelheid waarmee je de kaarten kon leveren.
Ik ben erg blij dat we Daglief ontdekt hebben. Mijn dochter kan prima ontwerpen met InDesign maar ze koos er toch voor om het met via Daglief te doen. Wat werkt dat goed en makkelijk!
We hebben de hele uitvaart op onze eigen manier gedaan, volgens de wens van mijn vader. Daardoor is het veel persoonlijker geworden dan gebruikelijk. De kaart maken via Daglief paste daar precies bij.