Patrick Pasmans

Prima. Ging vlot.

Sonja Assenberg-Staarthof

De ontwerptool is super handig. De kwaliteit van de kaarten en de levering moet ik nog even afwachten maar ik vind de service al helemaal geweldig. Ik had een papiersoort gekozen dat niet helemaal... De ontwerptool is super handig. De kwaliteit van de kaarten en de levering moet ik nog even afwachten maar ik vind de service al helemaal geweldig. Ik had een papiersoort gekozen dat niet helemaal mooi zou zijn. Dit werd door Daglief meteen aangepast en gecommuniceerd.

Mark Moed Tekst en Beeld

Handig en gemakkelijk

David van Schaik-Lissing

Zeer makkelijke tool om mee te werken, op te slaan en weer mee verder te werken.
De snelheid èn reactie was prima, vriendelijk en persoonlijk.
Op vragen wordt direct gereageerd wat het...
De snelheid èn reactie was prima, vriendelijk en persoonlijk.
Op vragen wordt direct gereageerd wat het maken, verbeteren en aanvullen van de kaart bevorderd.
Snelle levering en zeer goede kwaliteit.
Aanrader!

Stella

Uitmuntende service. Ook voor een digibeet is het een heel fijn programma en kom je er niet uit: Muriël helpt je heel snel en graag. Heel fijn contact ook omdat ze met je meedenkt en dat is extra... Uitmuntende service. Ook voor een digibeet is het een heel fijn programma en kom je er niet uit: Muriël helpt je heel snel en graag. Heel fijn contact ook omdat ze met je meedenkt en dat is extra fijn in een verdrietige tijd.

Kelly

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Muriël Idema, ze dacht mee in het ontwerp en gaf ons goed advies! Snelle reactie op de mail en er werd naar een oplossing gezocht als het gaat om een goede en... Wij zijn ontzettend goed geholpen door Muriël Idema, ze dacht mee in het ontwerp en gaf ons goed advies! Snelle reactie op de mail en er werd naar een oplossing gezocht als het gaat om een goede en snelle levering.
Kort om, heel erg tevreden.

Caroline van Oort

Heel goed, fantastische service. Zeer mooie kaart.