John van Grevenbroek

TOP!

Lokhorst

Geweldig, jullie hebben ons enorm geholpen in deze moeilijke tijd

anoniem

Ook mijn 2e bestelling is met veel zorg en kwaliteit snel geleverd

anoniem

Goede service, men reageert snel op vragen, zeer positief. De kwaliteit van het drukwerk is perfect en snel geleverd.

Monique Scheijen

Afgelopen dinsdag rouwkaarten en bidprentjes besteld, via een spoedbestelling. Helaas hield post.nl zich niet aan de afspraken en bleven fouten maken. Daglief heeft ons ontzettend goed geholpen en... Afgelopen dinsdag rouwkaarten en bidprentjes besteld, via een spoedbestelling. Helaas hield post.nl zich niet aan de afspraken en bleven fouten maken. Daglief heeft ons ontzettend goed geholpen en ervoor gezocht dat alles toch op tijd is aangekomen. Wat een top service! De kaarten zijn super mooi geworden. Ik kan eenieder aanraden hier zijn kaarten te laten maken. Bedankt Muriël en team!

Schouten

Hele fijne ervaring, duidelijk overzicht. Veel voorbeelden waar je uit kan kiezen als dot gewenst is.
Als de kaart klaar is wordt er nog naar gekeken en verder geperfectioneerd dmv bijv uitlijnen.

Evert johan janssen

Geweldig ook goede uitleg alvast
Bedankt en goede hulp

Thessa

Een hele fijne ervaring met Daglief.nl. Er wordt met veel aandacht en zorg omgegaan met het ontwerp, de bestelling en verzending van de rouwkaarten. Ook is er een fijn en snel contact mogelijk en... Een hele fijne ervaring met Daglief.nl. Er wordt met veel aandacht en zorg omgegaan met het ontwerp, de bestelling en verzending van de rouwkaarten. Ook is er een fijn en snel contact mogelijk en wordt er meegedacht.

Rob

De verwerking was supersnel. Besteld om 17.00 inclusief verzending en volgende dag om 11.00 lagen de rouwkaarten al in de bus bij de geadresseerden.