Daphne v.d. Broeke

Kwaliteit, snelheid, communicatie ben ik helemaal tevreden over en ik vond het erg fijn hoe je meedenkt met de lay out.
Bij het ontwerptool is het lastig om goed de binnenkant te zien, omdat...
Bij het ontwerptool is het lastig om goed de binnenkant te zien, omdat deze gekanteld is, daardoor zijn de verhoudingen van de lettertypes niet goed te zien. Zou fijn als je deze naast gekanteld ook verticaal kan bekijken. Dat had mogelijk één of 2 proefdrukken kunnen schelen. Het verbaasde mij dat de proefdruk maar 1 keer 1 euro was.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste familie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Alle ontwerpen kunt u per pagina beoordelen en aanpassen in de ontwerptool.
Daar...
Beste familie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Alle ontwerpen kunt u per pagina beoordelen en aanpassen in de ontwerptool.
Daar staan de pagina's niet gekanteld. In het 3d voorbeeld wordt het ontwerp digitaal in 3d getoond om een beeld te krijgen van het totaal. Deze afbeelding dient niet om alles goed te controleren. Dat kan inderdaad beter in de ontwerptool.
Het klopt dat we een aanbiedingsprijs hebben voor de eerste proefdruk. Voor 1,- drukken we de kaart op maat, ontvangt u papier en envelopstalen en natuurlijk wordt deze ook naar u verzonden. Helaas kunnen we deze service maar een keer aanbieden, want dit ligt al ver onder de kostprijs.
U kunt ons zeven dagen per week bereiken voor overleg - we adviseren en denken graag met u mee!

M.A.

De kaarten werden net voor 17.00 bezorgd en om 18.00 uur werd de post gelicht. Dus we hadden ruim 3 kwartier om te schrijven, de kaarten te vouwen. Maar het is gelukt!
De kaarten waren...
De kaarten waren prachtig! Precies zoals de bedoeling was. Onze dank!!
Hartelijke groet, A.M.

Saskia Slabbekoorn

Heel vriendelijk, snel, goede kwaliteit

Sander

Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me... Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me corrigeerden. Daags hierna waren de kaarten al binnen. Fantastische service dus, met oog voor detail.

Marjorie Verbrugghe

Ontzettend tevreden van deze site, van Muriël haar hulp en nabijheid. Ons kaartje is helemaal geworden zoals we in gedachten hadden. En dat voelt zo goed, schoonpapa een kaartje te heven die hij zo... Ontzettend tevreden van deze site, van Muriël haar hulp en nabijheid. Ons kaartje is helemaal geworden zoals we in gedachten hadden. En dat voelt zo goed, schoonpapa een kaartje te heven die hij zo verdiend! Dank je wel Daglief!

De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is... De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is klantvriendelijk en denkt goed mee. De kaarten zijn mooi geworden. Het proces is naar volle tevredenheid en op plezierige wijze verlopen.

Ravestein

De service na bestelling, was super. Een telefoontje en mail, om fouten aan te passen. Het is even het programma door hebben, maar dan is het een fijn programma met ruime mogelijkheden.
Fijn dat de kaart goed nagekeken en aangepast is nadat de bestelling geplaatst was, ik had toch nog fouten over het hoofd gezien. En kreeg nog goed advies wat kkeurven foto betreft.
De kaart kwatiteit was mooi en ik kreeg veel complimenten.

Corinne Simons

Prima!

Lucretia Kuijpers

Daglief doet haar naam eer aan. Goede service. Heel fijn dat ik elk moment kon bellen en dat mij heel helder alles werd uitgelegd. Snelle levering zoals afgesproken, kaarten mooi. Helemaal super.