Nikita

Zeer goede ervaring. Handige site en prima begeleiding waar nodig.
Zeer goede ervaring. Handige site en prima begeleiding waar nodig.
Ruim aanbod, mooi om de kaartjes wat persoonlijker te maken dan de standaard kaarten. Via mail hulp kunnen vragen en gekregen waar nodig.
Vlot verzonden, dezelfde dag nog.

Angela Muetgeert

Heel erg tevreden! Snel en er wordt met je meegedacht en geleefd!

anoniem

Zeer attent meegekeken voor de proefdruk. Daarna kreeg ik op een vervolgvraag geen antwoord meer, maar dat was niet zo erg.

Hendrik Jan

Hartelijk dank voor het drukwerk. Het ziet er prachtig uit en precies als op de proefdruk.
Dank voor de zorgvuldige procesbegeleiding.

M. Nagelhout

Heel erg bedankt voor de condoleance. Daarbij wil ik aangeven dat ik het erg netjes vind dat u nog contact opneemt om de laatste puntjes op de i te zetten. Ik ben erg tevreden op deze manier en kijk... Heel erg bedankt voor de condoleance. Daarbij wil ik aangeven dat ik het erg netjes vind dat u nog contact opneemt om de laatste puntjes op de i te zetten. Ik ben erg tevreden op deze manier en kijk er naar uit om de kaarten te mogen ontvangen.

Bijzonder goed

Marc

Positief, erg tevreden

anoniem

Heel gemakkelijke website om mee te werken.

Henk & Liesbeth Schevers

Ongelooflijk goed!
Wij waren vooral ontzettend blij met de kaartjes en alle moeite en liefde die Muriël erin gestopt heeft om er een supermooi product van te maken!

De reacties die...
Ongelooflijk goed!

De reacties die wij ook nu weer op het kaartje krijgen zijn vooral heel positief en ik kan Daglief dan ook bij iedereen van harte aanbevelen. vanaf de eerste proefdruk tot het definitieve product gewoon ontzettend goed! Een aanrader!