Stephanie

Erg goede service!
Erg goede service!
Genoeg keuze uit de kaarten en ook het ontwerpprogramma biedt veel mogelijkheden om de kaart te personaliseren. Ze bieden ook uitleg filmpjes. Ik had voor een groot formaat gekozen maar er niet bij stilgestaan dat met mijn papierkeuze dit voor een extra postzegel zou zorgen. De medewerkster attendeerde mij hier per email op na het doen van de bestelling. Waarbij het nog mogelijk was om wijzigingen aan te brengen. Erg fijn! Tevens een nette en snelle communicatie en verzending.

C.K.

Ik wilde u even vertellen dat de kaart voor mijn vader, de heer K., prachtig is geworden. Dank u wel dat u het jaartal er uit hebt gehaald en de onderste tekst hebt uitgelijnd. Uw website werkt... Ik wilde u even vertellen dat de kaart voor mijn vader, de heer K., prachtig is geworden. Dank u wel dat u het jaartal er uit hebt gehaald en de onderste tekst hebt uitgelijnd. Uw website werkt fantastisch, de service is geweldig! Heel veel dank namens mijn familie en mezelf, C. K.

Marloes Stuiver

Fijne site, persoonlijke benadering! Wij vonden bij daglief.nl de perfecte rouwkaart. Kwalitatief prachtig papier, mooie print. Makkelijk aanpassen van de kaart, met veel mogelijkheden.

Vandenbossche els

Heel positief. Direct een feedback over de opmaak van je ontwerp.

Sandra van der Meijden

Prima, kregen snel een reactie van daglief met voorstel ter verbetering van de tekst, snel aangepast en de volgende dag de kaarten in huis!

Wendy Leyssens

Zeer tevreden met het resultaat en de zeer goede service! De site werkt zeer handig en er zijn zeer veel mogelijkheden. Ook verzenden naar België is geen enkel probleem. Nog geen 24u na onze... Zeer tevreden met het resultaat en de zeer goede service! De site werkt zeer handig en er zijn zeer veel mogelijkheden. Ook verzenden naar België is geen enkel probleem. Nog geen 24u na onze bestelling hadden wij de kaartjes thuis bezorgd gekregen.

Sharon Louwrink

Wat een bijzondere klantvriendelijkheid. Dit is eigenlijk niet van deze tijd. Wij ontvingen een voorstel met een betere uitlijning en er is mee gedacht in de juiste groote en afwerking. Wij werden... Wat een bijzondere klantvriendelijkheid. Dit is eigenlijk niet van deze tijd. Wij ontvingen een voorstel met een betere uitlijning en er is mee gedacht in de juiste groote en afwerking. Wij werden zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Met het ontwerpen van een rouwkaart in emotie is het heel fijn als er nog even kritische wordt gekeken voordat deze definitief is. Van mij krijgt Daglief een dikke 10!

Dominique van Leijen

Heel goed, fijne site, zeer gebruiksvriendelijk programma. Dit is heel fijn omdat je in je verdriet niet ook nog met een computer wil gaan lopen stoeien. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit.... Heel goed, fijne site, zeer gebruiksvriendelijk programma. Dit is heel fijn omdat je in je verdriet niet ook nog met een computer wil gaan lopen stoeien. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit. Mama zou de kaart heel mooi gevonden hebben!

Richard de Weert

Bij het ontwerpen en samenstellen van een eigen kaart twee maal een geweldige een prettige ondersteuning gehad.Direct antwoord en tips voor verbetering. De resultaten van het drukwerk waren ook... Bij het ontwerpen en samenstellen van een eigen kaart twee maal een geweldige een prettige ondersteuning gehad.Direct antwoord en tips voor verbetering. De resultaten van het drukwerk waren ook perfect.