Helma

Heel positief, prachtig kaartje geworden. service is uitstekend.

Miranda

Fantastisch!!

Betrokken, snel, mooi

Ingrid

Heel erg positief.

Jansje Schöller

Resultaat heel mooi

Annemarie

Ik ervaarde veel persoonlijke betrokkenheid en voelde mij gehoord en geholpen bij Daglief. Dit had ik ook écht nodig na het overlijden van mijn vader. Mijn vader had als wens een houten rouwkaart.... Ik ervaarde veel persoonlijke betrokkenheid en voelde mij gehoord en geholpen bij Daglief. Dit had ik ook écht nodig na het overlijden van mijn vader. Mijn vader had als wens een houten rouwkaart. Dit bleek helaas niet mogelijk, omdat het drukken op hout teveel tijd kostte. Het werd uiteindelijk een bedank/ herinneringskaartje op hout. Ook dit bleek niet standaard, want er was geen sjabloon. Gelukkig is Daglief per mail en telefonisch goed bereikbaar voor overleg. Samen met de expertise en advies van Daglief is het tot een eigen stijlvol ontwerp gekomen die eer en respect aan mijn vader betoont. Ik ben heel blij met het eindresultaat (en mijn vader zou vast ook trots zijn geweest)!

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Dankjewel voor je feedback. Het is fijn om te lezen dat je je gehoord hebt gevoeld in jouw en jullie behoefte als familie om een mooie herinnering voor je vader te maken en daarmee zijn wens te... Dankjewel voor je feedback. Het is fijn om te lezen dat je je gehoord hebt gevoeld in jouw en jullie behoefte als familie om een mooie herinnering voor je vader te maken en daarmee zijn wens te vervullen. 🙏

Yvonne

Super goed, op alle fronten!