C.W. Li

Na het overlijden van onze moeder op de dag voor kerst (donderdag) ben ik op zoek gegaan naar een drukkerij voor de rouwkaart. Daglief.nl was tijdens kerst telefonisch bereikbaar. De website werkt... Na het overlijden van onze moeder op de dag voor kerst (donderdag) ben ik op zoek gegaan naar een drukkerij voor de rouwkaart. Daglief.nl was tijdens kerst telefonisch bereikbaar. De website werkt erg intuitief en de rouwkaarten zijn uiteindelijk in het weekend gedrukt, verstuurd én op maandag bij iedereen afgeleverd, door de directe verzendservice die de website biedt. Het resultaat was erg mooi zag er goed verzorgd uit. Heel erg bedankt!

Richard

Uitermate positief

anoniem

Zeer goede service. Kaartjes werden snel gedrukt en geleverd. Kwaliteit van de kaartjes is goed. Ook zeer gebruiksvriendelijke website om je kaarten te ontwerpen.

Edwin van Ieperen

Prachtige kaart, goede service en fijn dat er een controle is van tekst en opmaak. In één woord Top!

A

Heel goed, erg persoonlijk en meelevend!

C. Frieswijk

Veel keuzes, veel mogelijkheden en geweldige services. De kaarten zijn van zeer goede kwaliteit. Daarnaast werd ik keurig op hoogte gehouden van alles, zoals stand van zaken en verzending. Ook keek... Veel keuzes, veel mogelijkheden en geweldige services. De kaarten zijn van zeer goede kwaliteit. Daarnaast werd ik keurig op hoogte gehouden van alles, zoals stand van zaken en verzending. Ook keek Daglief naar lay-out, foto etc om zo er voor te zorgen dat de kaart perfect is. Hier kun je gerust je kaarten laten maken in een moeilijke periode, zonder je zorgen te maken of het goed komt. Formidabel.

Coen Vermeulen

Zeer prettig en goed, betrokken!

Evelien Saleminjk

De website is erg mooi weergegeven. Makkelijk in gebruik. Het was een fijne ervaring om een kaartje te maken voor mijn moeder