Rita

Heel fijn, echte professionnels. Duidelijke en geweldige goede website.
Gemakkelijk in gebruik. Prijs kwaliteit top.

AM Ochse

Erg goed. Meedenkend

Anna Stringer

Zeer positief

Hans H

Wederom erg goed geholpen door Muriel, dit keer met de kaarten voor de uitvaart van mijn vader. De kaarten zijn een stuk mooier en persoonlijker dan de standaard kaarten die de meeste... Wederom erg goed geholpen door Muriel, dit keer met de kaarten voor de uitvaart van mijn vader. De kaarten zijn een stuk mooier en persoonlijker dan de standaard kaarten die de meeste uitvaartondernemers gebruiken. Ook fijn is dat er proactief wordt gelet op eventuele kleine foutjes voor het drukken. De directe verzending ging ook vlekkeloos.

Mevr. Wisse

Dat was prima te doen, echter zou ik het formaat vd kaart als eerste willen bepalen. En heel fijn dat er contact werd opgenomen om de kaart te bespreken en fouten eruit te halen.

Esther Steensma

Heel goed ,goed advies en fijn geholpen

Miriam

De ontwerptool is gebruiksvriendelijk. Het uitlijnen moest een beetje op gevoel. De tool geeft de keuze uit een beperkt aantal kleuren. Door een kleurcode in te toetsen kregen we de gewenste kleur,... De ontwerptool is gebruiksvriendelijk. Het uitlijnen moest een beetje op gevoel. De tool geeft de keuze uit een beperkt aantal kleuren. Door een kleurcode in te toetsen kregen we de gewenste kleur, maar dat leverde wel veel extra speurwerk op internet op. Een breder kleurenpalet zou wenselijk zijn.
Na de bestelling kreeg ik naast de standaard bevestiging nog een persoonlijke e-mail. Hierin stond dat de kaart was gecontroleerd en dat alles er mooi op stond. De kaart werd nog netjes uitgelijnd. Ik vond het heel prettig om deze terugkoppeling te krijgen, want een rouwkaart moet in 1 keer goed gaan. Vlotte levering en we zijn blij met het resultaat.

Ingrid van Nimwegen

Ik ben over alles geweldig goed tevreden!

Livia

Prima! Ik ben heel tevreden over de communicatie. Alles verliep vlot en correct!

Bas

Ontwerptool werkt goed, zou fijn zijn als er nog wat extra mogelijkheden zouden zijn voor opmaak als ook uitlijnen over de pagina's. Maar dit heeft Muriel even voor ons gedaan. Erg tevreden over... Ontwerptool werkt goed, zou fijn zijn als er nog wat extra mogelijkheden zouden zijn voor opmaak als ook uitlijnen over de pagina's. Maar dit heeft Muriel even voor ons gedaan. Erg tevreden over service en resultaat.