C. van Toor

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor het aanpassen van de kaartjes en uw medeleven en vriendelijke woorden. Ik ben heel erg tevreden over het resultaat. Kreeg ook van andere mensen positieve...

Perfect!
Vriendelijk, meelevend en klantgericht

Danique

Dank voor de topservice - de kaarten zijn in goede orde ontvangen.
Fijn weekend!

Groeten
Danique

Heel erg tevreden vooral met de begeleiding.

Heel tevreden over de ontwerptool en het persoonlijk contact via chat en mail om alles tot in de puntjes in orde te krijgen.

A. van Vloten

Goedemiddag mevrouw Idema,

De kaarten zijn net gebracht. Erg mooi! Vandaag hebben we afscheid genomen, dat verliep ook helemaal naar wens.
Dank voor uw hulp, het is een bijzondere...

B. Wiegel

Dank voor de goede service en de puntjes op de i.

Groet B. Wiegel

Goed! Prettige tool. Prettige samenwerking en snel geleverd. Alleen heel vervelend dat 26!! Stuks in een woonplaats niet bezorgd zijn. Dat kan en mag gewoon niet gebeuren met rouwpost.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Heel fijn dat u tevreden bent over de kaarten en de service.

Wij vonden het ook heel vervelend dat een van de rouwverzendsets in het proces van PostNL is zoek geraakt. Zodra wij hiervan op de hoogte zijn gesteld hebben we in overleg met de uitvaartbegeleider gezocht naar de voor u meest passende oplossing.

Een herdruk was een van de mogelijkheden. Gelukkig waren we nog net op tijd om dit bij een lokale drukker onder te brengen zodat u de kaarten dezelfde middag nog bij de mensen in eigen gemeente rond kon brengen.

Bert en Jeanette Mens

Emiel en Betty

Het ziet er prachtig uit en bedanken je nogmaals voor de hulp die je ons gaf.
Vriendelijke groet Emiel en Betty