Maartje

Daglief is een zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool waarin je geheel eigen kaarten kan maken of bestaande kaarten als basis kan gebruiken. Zelf vond ik het erg prettig om op deze manier af te... Daglief is een zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool waarin je geheel eigen kaarten kan maken of bestaande kaarten als basis kan gebruiken. Zelf vond ik het erg prettig om op deze manier af te kunnen wijken van de ‘standaard’. De kwaliteit van de kaarten is heel heel mooi, de levering snel en de service geweldig. Ook de extra vragen die ik had zijn snel beantwoord en gerealiseerd.

Zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool,kwaliteit van de kaarten is mooi, volop keuze. Prima begeleiding/ service bij het laatste nakijken alvorens ze gedrukt worden

Meinalda Rijpstra

Perfect!

Prima kaarten, prima service.

Sabine

Hele fijne site en ontwerptool, levering, snelheid, service en support fantastisch!

Goede service, ze doen niet zomaar. Maar denken ook met je mee. Super.

Ria van Heugten

Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een... Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een proefkaart kan bestellen, geweldig. Met betrekking tot de kwaliteit van de kaarten, de snelheid van levering en de service, een dikke 10. Wat mij vooral raakte was de mail van Muriel Idema die ik ontving na mijn bestelling, waarin ze aangaf dat ze het ontwerp nog even had nagekeken en de teksten had uitgelijnd voor me en dat alles er heel mooi op staat. Dat is dan toch een stukje bevestiging voor jezelf dat de kaart er goed uitziet en dat je het goed hebt gedaan. Dank jullie wel.

E van Leeuwen

Alle lof en werkelijk uitstekend,zal zeker het bedrijf promoten
Geweldig,ook de bezorging.
Met een vriendelijke groet,
E van Leeuwen

Corinne Nederlof

Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want... Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want werken via een site is meestal heel onpersoonlijk.

Margret de Rooij

Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog...
Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog beter!