Daglief | Rouwkaarten

Daglief | Rouwkaarten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Daglief | Rouwkaarten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company172
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Daglief | Rouwkaarten met 9.6/10. Gebaseerd op 172 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende kwaliteit, klantgericht, klantvriendelijk, laagdrempelig, zeer goede service.

Nathalie Beckker

Zowel de ontwerptool en de gebruiksvriendelijkheid is uitstekend. toen ik bij het ontwerpen van de kaartjes even vast kwam te zitten, werd ik door middel van de chat meteen geholpen en kon ik verder met mijn ontwerp. ik heb de kaartjes meteen besteld en ze waren er de volgende dag binnen de tijd die vermeld stond bij de track and trace code die ik had ontvangen. de kaarten zelf zijn ontzettend mooi geworden, en hebben een persoonlijk tintje ( ik bedoel daar mee dat ze niet zo standaard zijn). kortom: geweldige service, makkelijk om te ontwerpen en een prima product!.
heel erg tevreden, en ik raad daglief dan ook zeker aan.

Prima (7/10)
Score voor Daglief | Rouwkaarten:3.5/5

Prima.

Lindsay
Zeer goed (9/10)
Lindsay

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Dank je wel voor de mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent. Wij kijken zelf ook uit naar de undo-functie. Deze wordt dit jaar nog geïmplementeerd :-).

Score voor Daglief | Rouwkaarten:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg mooie kwaliteit kaarten zowel het printwerk als de kaart zelf, snelle levering, geweldige service; fijn dat ze me direct konden helpen via de chatfunctie .
ontwerptool is prima en heeft veel mogelijkheden, ik mis alleen een 'undo-functie' die de laatste stappen ongedaan kan maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De ontwerptool werkte goed, de kaarten waren van prima kwaliteit en de kaarten waren de volgende dag al binnen.

barbara van der meersch
Prima (7/10)
barbara van der meersch
Score voor Daglief | Rouwkaarten:3.5/5

Super tevreden.

Daglief | Rouwkaarten 1 beoordeling

Ik kreeg jouw gegevens door via onze uitvaartverzorger. hij wist dat mensen zeer tevreden waren over de diensten die je aanbiedt op je site..
als je op zo’n moment al behoefte hebt aan een zorg minder, dan is het tijdens de eerste hectische dagen bij een plotseling overlijden..
die zorg heb ik inderdaad kunnen loslaten bij het regelen van rouwkaarten. via de aangeboden tool en de vele voorbeelden was ik in staat een mooie kaart samen te stellen. de momenten dat ik wat hulp nodig had kon ik jou altijd bereiken of je belde mij vrij snel terug..
ik wil je bij deze hiervoor enorm bedanken en ik hoop dat je nog voor veel mensen van betekenis kunt zijn op het moment dat ze hulp het hardst nodig hebben..
met vriendelijke groet,.
remco.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja, zeer tevreden. professioneel en meelevend. bedankt (wederom) voor de service.

M te Kolstee

Wij waren erg te vreden over daglief.nl. van het ontwerpen tot de levering van de kaarten aan huis was alles perfect geregeld. muriel is erg betrokken en heeft de kaart voor dat hij naar de drukker ging nog gecontroleerd en op een paar puntjes aangepast, zodat hij nu echt perfect is geworden. heel erg bedankt!.

Kalksma

Op het eerste gezicht lijkt het wat koel en afstandelijk om via internet rouwkaarten voor een naaste te bestellen. muriel is echter erg betrokken geweest bij het traject. ze is altijd bereikbaar en denkt mee. ze heeft persoonlijk toegezien op de tijdige verzending van de kaarten en de vele positieve reactie van vrienden en familie zijn het beste bewijs van de kwaliteit! dankjewel muriel!.

Bedrijfsinformatie

Daglief verzorgt persoonlijk en uniek rouwdrukwerk. Met de online ontwerptool van Daglief kunt u heel eenvoudig zelf rouwkaarten maken. U kiest zelf de tekstblokken, lettertypen en –groottes als ook de kleuren van de tekst. U kunt clipart en (eigen) afbeeldingen toevoegen aan de rouwkaart. Als u voor 18.00 uur bestelt, ontvangt u de kaarten de volgende dag (di-za) voor 11.00 uur in huis. Ook kunnen wij in het weekend drukken en het adresseren en de verzending van uw rouwkaarten verzorgen.
Adres
Elektroweg 11-Z