Van Hulle Peggy

De tool is gemakkelijk te gebruiken. De kwaliteit van het drukwerk is uiterst professioneel. De levering was snel en in goede kwaliteit geleverd. Was ook enorm tevreden dat men het ontwerp nog eens...

Jolanda van Opzeeland

Ik ben uiterst tevreden over de moderne collectie en kwaliteit van de kaarten. Ook de persoonlijke check van Muriël is erg fijn. Misschien dat in de tool de te gebruiken lettertypes (en het...

Jolanda

Will Troch

Ik vind het een gebruiksvriendelijke tool. Het enige nadeel vond ik dat de foto bewerken wat beperkt was op het gebied van knippen om te verkleinen/vergroten.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u tevreden bent! We zijn continu bezig om de ontwerptool verder te optimaliseren. Rond de zomer is er meer mogelijk qua fotobewerking. Op dit moment kunt u foto's wel vergroten en verkleinen. Door het plaatsen van een vlak over een bepaald gedeelte krijgt u hetzelfde effect als bijsnijden. Overigens helpen wij u graag met fotobewerkingen. Of kunt u zelf bewerkingen doen via een website als fotoaanpassen.nl.

Lotje W.

Dank voor de uitstekende service. Ben er erg blij mee, precies naar wens. Ik zal uw website absoluut bij anderen aanbevelen!

Groeten, Lotje W

Sophia van beek Vanbeek

Heel mooi bedank

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten , de ontwerptool was duidelijk om mee te werken. Levering en service was snel en uitstekend.

Alles was perfect! Fijn dat er ook persoonlijk contact werd opgenomen, gezien het wat kortdag was.

A.

Hoi Muriël,

Ik wil graag nog laten weten dat ze erg blij waren met de kaart. Hartelijk dank voor de snelle en goede service!

vriendelijke groet,
A.

Van der Hoeven

Hey Murël,

Ik wil je nogmaals bedanken voor de hulp met de rouwkaarten voor mijn stiefpapa.
Mama vind ze zeer mooi en alles is op tijd geleverd geweest.

Groetjes,