Mevr. Wisse

Dat was prima te doen, echter zou ik het formaat vd kaart als eerste willen bepalen. En heel fijn dat er contact werd opgenomen om de kaart te bespreken en fouten eruit te halen.

Esther Steensma

Heel goed ,goed advies en fijn geholpen

Miriam

De ontwerptool is gebruiksvriendelijk. Het uitlijnen moest een beetje op gevoel. De tool geeft de keuze uit een beperkt aantal kleuren. Door een kleurcode in te toetsen kregen we de gewenste kleur,... De ontwerptool is gebruiksvriendelijk. Het uitlijnen moest een beetje op gevoel. De tool geeft de keuze uit een beperkt aantal kleuren. Door een kleurcode in te toetsen kregen we de gewenste kleur, maar dat leverde wel veel extra speurwerk op internet op. Een breder kleurenpalet zou wenselijk zijn.
Na de bestelling kreeg ik naast de standaard bevestiging nog een persoonlijke e-mail. Hierin stond dat de kaart was gecontroleerd en dat alles er mooi op stond. De kaart werd nog netjes uitgelijnd. Ik vond het heel prettig om deze terugkoppeling te krijgen, want een rouwkaart moet in 1 keer goed gaan. Vlotte levering en we zijn blij met het resultaat.

Ingrid van Nimwegen

Ik ben over alles geweldig goed tevreden!

Livia

Prima! Ik ben heel tevreden over de communicatie. Alles verliep vlot en correct!

Bas

Ontwerptool werkt goed, zou fijn zijn als er nog wat extra mogelijkheden zouden zijn voor opmaak als ook uitlijnen over de pagina's. Maar dit heeft Muriel even voor ons gedaan. Erg tevreden over... Ontwerptool werkt goed, zou fijn zijn als er nog wat extra mogelijkheden zouden zijn voor opmaak als ook uitlijnen over de pagina's. Maar dit heeft Muriel even voor ons gedaan. Erg tevreden over service en resultaat.

Lily

Erg goed en makkelijk in gebruik.

Fam. Hummelen

We waren heel content met de begeleiding en tips van Daglief, er was goede controle op het bestelde drukwerk en een prettige en attente "nazorg". Het laten ontwerpen van de kaart door Daglief was... We waren heel content met de begeleiding en tips van Daglief, er was goede controle op het bestelde drukwerk en een prettige en attente "nazorg". Het laten ontwerpen van de kaart door Daglief was voor ons een goede keus. Er werd leuk meegedacht over een afbeelding op de kaart en we ontvingen mooie opties hiervoor.