o

Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik...

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen te delen wat u wel en niet goed vond gaan.

Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en slepen de andere gedeelten van het ontwerp bekijken.

Een beoordeling achterlaten kan zeker anoniem.
Uw mailadres wordt gevraagd zodat het systeem u automatisch een bevestigingslink kan sturen. Pas na klikken op de link wordt de beoordeling geplaatst.

Heel fijn om te lezen dat u verder heel tevreden was.

Ron Peijnenburg

Ik vindt het een perfecte site en werkt uitstekend wij hebben de adressen invoer niet gebruikt is erg handig volgens mij maar mijn vrouw vond het aantal te overzien. Top.

van Soest

Prima, alleen de voorbeeld foto's graag verwijderen het was voor mij niet duidelijk hoe deze te verwijderen.

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Foto's, tekstblokken kunt u verwijderen door:
- op de foto te klikken en van het ontwerp af te slepen of
- door op de foto te klikken en dan op het kruisje op de foto te klikken.

Voor vragen kunt u ons zeven dagen per week van 9.00 tot 21.00 uur telefonisch bereiken. Zie daglief.nl voor contactgegevens.

Remy van der Loo

Bij de tool zou ik graag teksten willen/kunnen kopiëren.
Zeer tevreden over de manier van communiceren
Word ook rekening gehouden met de omstandigheden waarin wij verkeerde.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van Daglief!
Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn.

Kopiëren en plakken van tekst en andere items kan zeker in de tool.
Vervelend dat dit niet duidelijk was voor u. We zullen kijken hoe we dit duidelijker kunnen presenteren in de ontwerptool.

Team Daglief

Op alle fronten een geweldige service!

Prima. Ik weet niet wat er beter kan.

Mieke

Prachtige mogelijkheden, zeer gebruiksvriendelijke website en een uitstekende service.
In de chaos en ellende van het verlies, een absolute troost om op zo’n fijne manier dé kaart te kunnen...

Natasja Leloux

Het ontwerpen gaat echt heel makkelijk. Muriel kijkt alles nog goed na en bespreekt wat eventueel beter of anders, mooier kan. Top service, ze doet er alles aan om het zo mooi mogelijk te maken.

Cindy Hofman

Heel gebruiksvriendelijk, supermooie kaarten en er wordt ook nog eens extra naar gekeken of de kaart helemaal goed uitgelijnd is e.d. Super service!

De ontwerptool is zeer gebruiksvriendelijk en geeft voldoende opties om je kaart naar eigen smaak te ontwerpen. Zeker een aanrader. Daarnaast is prijs kwaliteit verhouding zeer goed.