Lucretia Kuijpers

Daglief doet haar naam eer aan. Goede service. Heel fijn dat ik elk moment kon bellen en dat mij heel helder alles werd uitgelegd. Snelle levering zoals afgesproken, kaarten mooi. Helemaal super.

Ivo Aben

Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv.... Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv. geleidelijk in-/uitzoomen ipv sprongsgewijs, voorbeeld op ware grootte).
Klantvriendelijke service en betrouwbare afhandeling met goede kwaliteit van het eindproduct. Zeer aan te bevelen!

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer Aben, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw feedback ook. Dit nemen we zeker mee, goede tips! Hartelijke... Beste heer Aben, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw feedback ook. Dit nemen we zeker mee, goede tips! Hartelijke groet, Team Daglief

Bor

Eenvoudig en erg gebruikersvriendelijk

Zeer gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit van de kaarten en uitstekende service!

Jean De Vos

Uitstekend

Ontwerptool verliep wat stroef met combineren van achtergrond en meerdere foto's op drieluik.
Kwaliteit en levering zijn goed.

Lisanne Beijsens

Heel goed, werkt super makkelijk

Ron

Niets dan positief! Handig en makkelijk in gebruik. Snelle levering en een fijne attente service, waarbij meegedacht wordt over het eindresultaat.