Uitermate tevreden

Peter

Strak en professioneel

Mike

Op zich is het online programma wel prima werkzaam. Alleen de verzending vond ik niet heel netjes voor rouwpost. Heel veel postzegels zaten scheef/schuin. Daarnaast waren de adresetiketten ook echt... Op zich is het online programma wel prima werkzaam. Alleen de verzending vond ik niet heel netjes voor rouwpost. Heel veel postzegels zaten scheef/schuin. Daarnaast waren de adresetiketten ook echt heel lelijk op zo'n "mooie" rouwkaart. Die pasten gewoon niet bij de kaart en zaten er ook scheef op. Tevens leek het alsof de inkt leeg was. (letters niet compleet afgedrukt, maar met ruimte ertussen..) Dit kwam niet heel netjes over. Daarnaast hadden wij ook nog een klein pakket van 9 losse kaarten besteld. Die zouden met DHL bezorgd worden waar je thuis voor moest zijn..Het opgegeven tijdslot werd totaal niet gehaald (dag later en ook qua tijd niet zoals erop stond). Uiteindelijk zijn ze ook nog eens gewoon door de brievenbus gedaan! Dus voor niets thuis gebleven.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste Mike,
Beste Mike,
Dankjewel voor je feedback en fijn dat je de tijd hebt genomen om het gesprek met mij aan te gaan. En ja bij de mooie rouwkaarten hoort ook een mooi adreslabel waarbij we rekening houden met de eisen van de postverwerker. Dit nemen we zeker mee in onze optimalisatie.
Daarnaast ga jij mij aan dat DHL aangaf dat je thuis moest blijven voor het pakketje.
Negen kaarten verzenden wij met een brievenbusdoosje. In de meeste gevallen kan dit doosje door de brievenbus, alleen dit is iets altijd meer zo. Daarom zijn ze verplicht aan te geven dat het gaat om een pakketje.
Groetjes Leonne

Michelle Hartman

Heel goed! Tim en Sofieke hebben me goed geholpen met mijn vragen. Tim bleef rustig met me meedenken toen ik even in paniek was over een (vermeende) verdwenen ontwerp. Sofieke heeft de puntjes op de... Heel goed! Tim en Sofieke hebben me goed geholpen met mijn vragen. Tim bleef rustig met me meedenken toen ik even in paniek was over een (vermeende) verdwenen ontwerp. Sofieke heeft de puntjes op de i gezet qua lay-out van de rouwkaart van mijn moeder. Prachtig resultaat! Het enige wat me weerhoudt van 5 sterren is dat ik zag dat er aan de binnenkant van de kaart wat inkt van de linkerzijde af had gegeven op de rechterzijde. Niet genoeg om er een probleem van te maken, maar wel jammer.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Hi Michelle,
Hi Michelle,
Dankjewel voor je feedback. En ja net als jij willen we dat de kaart perfect is, dat hebben we nu samen opgelost. Fijn de complimenten voor Tim en Sofieke, zoals besproken geef ik dat aan mijn collega's door.
Sterkte in het proces van rouwen.
Groetjes Leonne

Inger

Mooie kwaliteit kaarten en drukwerk, medewerkers denken graag met je mee. Bedankt voor ons contact Leonne.

K.K.

Heel goed, mooie kaart, heel vriendelijke en meedenkende medewerkers. Snelle levering. Enige reden dat het geen 5 sterren zijn is dat ik de ontwerptool soms wat onhandig vond. Kan ook aan mij liggen... Heel goed, mooie kaart, heel vriendelijke en meedenkende medewerkers. Snelle levering. Enige reden dat het geen 5 sterren zijn is dat ik de ontwerptool soms wat onhandig vond. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Beau

Een erg fijne partij bij wie het direct vertrouwd voelt om je bestelling te doen. Vooral omdat een check op kwaliteit en tikfouten bij de service inbegrepen zit. Je hebt al genoeg aan je hoofd met... Een erg fijne partij bij wie het direct vertrouwd voelt om je bestelling te doen. Vooral omdat een check op kwaliteit en tikfouten bij de service inbegrepen zit. Je hebt al genoeg aan je hoofd met het overlijden van een dierbare, dus een tweede paar ogen dat even naar de kaart kijkt is ontzettend fijn. De kaarten maken was relatief makkelijk met de tool en de verzending is ook perfect gegaan.