anoniem

Heel gemakkelijke website om mee te werken.

Henk & Liesbeth Schevers

Ongelooflijk goed!
Wij waren vooral ontzettend blij met de kaartjes en alle moeite en liefde die Muriël erin gestopt heeft om er een supermooi product van te maken!

De reacties die...
Ongelooflijk goed!

De reacties die wij ook nu weer op het kaartje krijgen zijn vooral heel positief en ik kan Daglief dan ook bij iedereen van harte aanbevelen. vanaf de eerste proefdruk tot het definitieve product gewoon ontzettend goed! Een aanrader!

Remko philipsen

Zeer tevreden

Matthijs

Makkelijk en mooi

Guda van Laar-Melchior

Heel prettige ervaring: deskundig advies & snelle realisatie van prachtig gedrukte rouwkaarten.

Claudia

Veel meer dan een webshop voor rouwkaarten! Ik had een te groot lettertype gekozen voor de rouwkaart van mijn vader, waarop ik werd gebeld of ik dit wilde aanpassen. Daar hielpen ze niet alleen mee... Veel meer dan een webshop voor rouwkaarten! Ik had een te groot lettertype gekozen voor de rouwkaart van mijn vader, waarop ik werd gebeld of ik dit wilde aanpassen. Daar hielpen ze niet alleen mee maar ook nog met het verbeteren van het ontwerp én zelfs met het vinden van een postcode in Spanje. Ik geef ze een dikke 10!

Kitty janssens

Zorgvuldig en netjes afgehandeld