Sharon Louwrink

Wat een bijzondere klantvriendelijkheid. Dit is eigenlijk niet van deze tijd. Wij ontvingen een voorstel met een betere uitlijning en er is mee gedacht in de juiste groote en afwerking. Wij werden... Wat een bijzondere klantvriendelijkheid. Dit is eigenlijk niet van deze tijd. Wij ontvingen een voorstel met een betere uitlijning en er is mee gedacht in de juiste groote en afwerking. Wij werden zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Met het ontwerpen van een rouwkaart in emotie is het heel fijn als er nog even kritische wordt gekeken voordat deze definitief is. Van mij krijgt Daglief een dikke 10!

Dominique van Leijen

Heel goed, fijne site, zeer gebruiksvriendelijk programma. Dit is heel fijn omdat je in je verdriet niet ook nog met een computer wil gaan lopen stoeien. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit.... Heel goed, fijne site, zeer gebruiksvriendelijk programma. Dit is heel fijn omdat je in je verdriet niet ook nog met een computer wil gaan lopen stoeien. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit. Mama zou de kaart heel mooi gevonden hebben!

Richard de Weert

Bij het ontwerpen en samenstellen van een eigen kaart twee maal een geweldige een prettige ondersteuning gehad.Direct antwoord en tips voor verbetering. De resultaten van het drukwerk waren ook... Bij het ontwerpen en samenstellen van een eigen kaart twee maal een geweldige een prettige ondersteuning gehad.Direct antwoord en tips voor verbetering. De resultaten van het drukwerk waren ook perfect.

Chris

Fantastisch, zelfs het kaartontwerp nog aangepast.

C.W. Li

Na het overlijden van onze moeder op de dag voor kerst (donderdag) ben ik op zoek gegaan naar een drukkerij voor de rouwkaart. Daglief.nl was tijdens kerst telefonisch bereikbaar. De website werkt... Na het overlijden van onze moeder op de dag voor kerst (donderdag) ben ik op zoek gegaan naar een drukkerij voor de rouwkaart. Daglief.nl was tijdens kerst telefonisch bereikbaar. De website werkt erg intuitief en de rouwkaarten zijn uiteindelijk in het weekend gedrukt, verstuurd én op maandag bij iedereen afgeleverd, door de directe verzendservice die de website biedt. Het resultaat was erg mooi zag er goed verzorgd uit. Heel erg bedankt!

Richard

Uitermate positief