Tamara

De kaarten werden goed ontvangen en ze zijn inderdaad prachtig! Het is helemaal zoals gewenst.
Bedankt alvast voor uw medeleven!
Vriendelijke groeten,
Tamara B.

Caroline

De kaarten zijn inmiddels verstuurd. Dank voor het meedenken en de snelle actie gisteren. Zeer gewaardeerd.
met hartelijke groet, Caroline

Caroline Westerink

De ontwerptool is gebruikersvriendelijk. Misschien iets meer opties creëren? (bv witrand om foto)
De kwaliteit van de kaarten is zeer goed. De foto is redelijk maar dat heeft wellicht met de...

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste Caroline,

Dank je wel voor de mooie beoordeling!
Fijn dat jullie tevreden zijn over het rouwdrukwerk!

De foto was helaas niet helemaal scherp. Dat hebben we inderdaad van tevoren besproken.

Een kader om de foto is zeker mogelijk. Er zijn heel veel kaders en elementen toe te voegen. Dit kan via het tabje afbeeldingen en versieringen.

Hartelijke groet,
Muriël van Daglief Rouwdrukwerk

C. Taalen

Ontwerptool is zeer eenvoudig in gebruik. De kwaliteit van de kaart is echt goed. Prijs kwaliteit verhouding prima!
Service is perfect!

Goede service, snelle levering en zo precies de juiste kaart kunnen maken die bij onze moeder paste.

C. van Toor

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor het aanpassen van de kaartjes en uw medeleven en vriendelijke woorden. Ik ben heel erg tevreden over het resultaat. Kreeg ook van andere mensen positieve...

Perfect!
Vriendelijk, meelevend en klantgericht

Danique

Dank voor de topservice - de kaarten zijn in goede orde ontvangen.
Fijn weekend!

Groeten
Danique

Heel erg tevreden vooral met de begeleiding.

Heel tevreden over de ontwerptool en het persoonlijk contact via chat en mail om alles tot in de puntjes in orde te krijgen.