Ron

Prima service. We werden gebeld dat de kaart nog mooier kon. Eindresultaat heel goed en mooi. Binnen een dag bezorgd.

Michael R

Zeer positief

Uitermate tevreden

Peter

Strak en professioneel

Mike

Op zich is het online programma wel prima werkzaam. Alleen de verzending vond ik niet heel netjes voor rouwpost. Heel veel postzegels zaten scheef/schuin. Daarnaast waren de adresetiketten ook echt... Op zich is het online programma wel prima werkzaam. Alleen de verzending vond ik niet heel netjes voor rouwpost. Heel veel postzegels zaten scheef/schuin. Daarnaast waren de adresetiketten ook echt heel lelijk op zo'n "mooie" rouwkaart. Die pasten gewoon niet bij de kaart en zaten er ook scheef op. Tevens leek het alsof de inkt leeg was. (letters niet compleet afgedrukt, maar met ruimte ertussen..) Dit kwam niet heel netjes over. Daarnaast hadden wij ook nog een klein pakket van 9 losse kaarten besteld. Die zouden met DHL bezorgd worden waar je thuis voor moest zijn..Het opgegeven tijdslot werd totaal niet gehaald (dag later en ook qua tijd niet zoals erop stond). Uiteindelijk zijn ze ook nog eens gewoon door de brievenbus gedaan! Dus voor niets thuis gebleven.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste Mike,
Beste Mike,
Dankjewel voor je feedback en fijn dat je de tijd hebt genomen om het gesprek met mij aan te gaan. En ja bij de mooie rouwkaarten hoort ook een mooi adreslabel waarbij we rekening houden met de eisen van de postverwerker. Dit nemen we zeker mee in onze optimalisatie.
Daarnaast ga jij mij aan dat DHL aangaf dat je thuis moest blijven voor het pakketje.
Negen kaarten verzenden wij met een brievenbusdoosje. In de meeste gevallen kan dit doosje door de brievenbus, alleen dit is iets altijd meer zo. Daarom zijn ze verplicht aan te geven dat het gaat om een pakketje.
Groetjes Leonne