Anneloes

Helemaal naar wens een kaart kunnen maken

Perro

Positief onder moeilijke omstandigheden. Ruimte maar ook ondersteuning.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Wat een mooi compliment dankjewel. Dat is precies hoe we er voor families en de uitvaartondernemers willen zijn.

Christa

Mooie dankbetuigingen laten maken bij Daglief. De kaarten werden snel en keurig verzonden.

Prima, goede service en snel geleverd

Eerk Hofmeester

Met plezier pas ik mijn oorspronkelijke feedback aan n.a.v. het contact wat ik daarna met Daglief heb gehad. Zoals ook in dat gesprek aangegeven: als je kunt leren van fouten, verdien je geen straf.... Met plezier pas ik mijn oorspronkelijke feedback aan n.a.v. het contact wat ik daarna met Daglief heb gehad. Zoals ook in dat gesprek aangegeven: als je kunt leren van fouten, verdien je geen straf. En de wijze waarop Daglief met de feedback is omgegaan verdient absoluut een pluim.
Ik pas daarom met plezier mijn 2 sterren oordeel en negatieve aanbeveling aan.

Ik schreef al dat het drukwerk van uitstekende kwaliteit was. De mogelijkheid om online precies de persoonlijke kaarten te maken die we voor ogen hadden zijn uitstekend (ik ben professioneel vormgever geweest).

De afhandeling van de rouwpost verzending ging bij ons mis, maar ik begrijp nu dat er sprake was van overmacht. Ook heeft Daglief er echt alles aan is gedaan om de kaarten met spoedkoerier bij ons te krijgen.

Vanwege de kwaliteit en de wijze waarop ze hun klanten serieus nemen kan ik Daglief dan ook van harte aanbevelen.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Wat fijn om dit zo te lezen.
Dankjewel.