CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Carla Nakchedi

De bezorger weigerde de CV ketel in huis af te leveren (portiekwoning - 1 hoog). Met name de wijze van communiceren stuit mij tegen de borst. Totaal niet empathisch: tegen mijn moeder van bijna 80... De bezorger weigerde de CV ketel in huis af te leveren (portiekwoning - 1 hoog). Met name de wijze van communiceren stuit mij tegen de borst. Totaal niet empathisch: tegen mijn moeder van bijna 80 (!) werd gezegd: mevrouw wij leveren het niet af tot boven, wilt u hem hebben, of neem ik hem weer mee of ik laat het onderdaan de trap staan! Hoe bot kun je zijn! Vooraf is dit ook op geen enkele manier met ons gecommuniceerd.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Voed je bezorgers op! Zo ga je niet om met vooral oudere mensen.

Reactie CVtotaal:

Bedankt voor uw review! Wat jammer dat het in de communicatie met de vervoerder zo misgegaan is! Hiervoor uiteraard onze excuses. Het klopt inderdaad dat de chauffeur de bestelling niet verder... Bedankt voor uw review! Wat jammer dat het in de communicatie met de vervoerder zo misgegaan is! Hiervoor uiteraard onze excuses. Het klopt inderdaad dat de chauffeur de bestelling niet verder brengt dan tot de drempel van het gebouw. Dat heeft te maken met de arbeidsvoorwaarden van chauffeurs en medewerkers van pakketdiensten. Daar kunnen we niets aan veranderen. Maar beleefd zijn, had natuurlijk wel gekund. Wij gaan uw melding doorzetten naar de leverancier zodat dit in de toekomst hopelijk voorkomen kan worden!
Met warme groet,
CV-totaal!

Karin Eland-Bulder

Site zeer duidelijk, makkelijk te bestellen, vlotte levering. Juiste prijs

!

Bas van Dijk

Producten makkelijk te vinden. Geen verzendkosten, snelle levering en heldere communicatie

Nee, prima zo!

Ronald Hartog

Levering op tijd

Jan Hierink

Wel aanbevelen, snelle levering, niet duur en goede aflevering.

ga zo door

henk venema

AFSPRAAK GOED UITGEVOERD

OP DE ZELFDE VOET DOORGAAN

Peter Kierkels

Ik heb inmiddels twee Bosch boilers gekocht en een nieuwe Daalderop mechanische ventilatie. Ik ben steeds prima geholpen via de website en mailcontacten met de sales binnendienst, Imre en Maike.... Ik heb inmiddels twee Bosch boilers gekocht en een nieuwe Daalderop mechanische ventilatie. Ik ben steeds prima geholpen via de website en mailcontacten met de sales binnendienst, Imre en Maike. CVtotaal komt afspraken goed na! Veel succes met jullie team.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

het is voor de klant transparanter indien de bezorgdienst DPD een bericht achterlaat bij de klant.

RJM de Jonge

Prettige website, concurrerende prijzen, vlotte levering

Ga zo door

Nico Holleman

Voor mn boiler keuzes ruime selectie, goede prijzen, snelle levering. helaas werd eerst een defect -retour?- product geleverd, maar contact maken was eenvoudig, keurig en direct geholpen per... Voor mn boiler keuzes ruime selectie, goede prijzen, snelle levering. helaas werd eerst een defect -retour?- product geleverd, maar contact maken was eenvoudig, keurig en direct geholpen per telefoon maar ook op alle vormen van contact -email, web formulier- werd zeer snel en adequate gereageerd. En snel had ik het vervangende product toch in handen!

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

controle bij leveranciers dat nieuw ook nieuw is, en niet teruggeleverd of zelfs defect

Peter Langendonk

Ventilatiebox werd afgeleverd met schade. Na één telefoontje werd een dag later 's morgens om 09.30 uur de kapotte ventilatiebox omgeruild voor een nieuwe ventilatiebox. Chapeau

Nee