Petra Schenkeveld

Goede service zeer vriendelijk.

PANASJ

Perfecte service. Komen zo nodig alles persoonlijk afleveren!

Kan ik niet bedenken

Voetjebal

Goede kwaliteit medailles, alles is mogelijk en goede service

x

Gemeente Amsterdam, Stadsbank van Lening

Uitstekend

Super ervaring word goed meegedacht en snelle levering/mooi resultaat

Fleur

Ik heb een zeer prettige samenwerking gehad met het Custom Company team! De medewerkers waren goed bereikbaar, reageerden adequaat en waren ontzettend flexibel en behulpzaam in hun service.

Hans

Goed. Prima service en duidelijke instructies. Mooi product.

Karen van der Meulen

Onze ervaring met Custom Company is supergoed! Het personeel is heel klantvriendelijk, dacht goed met ons mee. Aangezien wij een spoedaanvraag hadden, hebben ze zelfs in overleg met een andere klant... Onze ervaring met Custom Company is supergoed! Het personeel is heel klantvriendelijk, dacht goed met ons mee. Aangezien wij een spoedaanvraag hadden, hebben ze zelfs in overleg met een andere klant hun opdracht verschoven. We zijn erg tevreden.

Sterke punten | verbeterpunten

Goede service, klantvriendelijk, meedenkend, mooi product.

info@clownfish.nl

Erg goed leuk contact gehad via de mail

Anne Loes Uding-Takens

Mijn ervaring is zeer positief! Ik had op zeer korte termijn meerdere awards nodig voor een groot evenement.
Ik werd heel snel geholpen, ze namen me veel werk uit handen en hielden me...
Ik werd heel snel geholpen, ze namen me veel werk uit handen en hielden me gedurende het bestel- en leverproces continu op de hoogte van mijn bestelling. Ik raad Custom Company zeker aan!