Goede kwaliteit, snelle levering!

Marianne Design BV

Uitstekend. Ze hebben met grote spoed een prachtige award gemaakt en die via een koerier geleverd, zodat wij die op tijd konden overhandigen.

ITCaward

Snel en behulpzaam met maken van juiste keuze. Volgende keer weer!

Triple Performance Sports

Al meerdere keren een top ervaring! Creatief, heel snel en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

Derek Van den boom

Uitstekende bedrijf die goed werk levert en altijd voor je klaar staat.

Sterke punten | verbeterpunten

Ze geven goed uitleg en ideeƫn hoe je bestelling er optimaal uit komt te zien en passen alles direct aan wanneer nodig.

Bregje

Heel prettig. goed advies, mooi product geleverd.
Heel prettig. goed advies, mooi product geleverd.
Het duurde redelijk lang voordat de werktekening er was, maar de uiteindelijke productie ging snel en de deadline werd ruim op tijd gehaald.

Jing Ding

Very good fast reply, good quality

Air Canada

Uitstekende ervaring met Custom Company.
Snel en goed bereikbaar.

Sterke punten | verbeterpunten

Hebben veel kennis van de producten die ze leveren.

Stichting Oh for Zero Events

Uitstekende service en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende service en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Wij kopen al enkele jaren de medailles en awards voor onze events bij Custom Company en zijn erg tevreden over de flexibiliteit en over het meedenken bij onze vragen.

Karin van Riel / Tata Steel Tubes

Prima ervaring. Ze hebben goed meegedacht met het ontwerp van de award. Een kleine fout werd netjes gecorrigeerd.

Service gericht.