Bianca Viveen

Lekker duidelijkheid. Je weet waar je aantoe bent.

Ingrid

Het is niet altijd helemaal duidelijk wie je waarvoor moet hebben. Communicatie gaat beetje langs elkaar heen.

GPG

Cupra Born na 5 dagen al defect.
Ruim 3 mnd moeten wachten op de reparatie

Robert

Het duurde even voordat ik door had dat ik inzicht heb en contact kan onderhouden via een app op mijn smartphone. Via deze app heb ik goed inzicht in mijn contract. Da is prettig.

Niet veel contact gehad, hier is ook geen aanleiding toe. De aanvraagprocedure ging soepel.

M. Blom

In principe goed, er zit wel een maar aan..
In principe goed, er zit wel een maar aan..
Een maand of 2 geleden wilde ik (vanwege de hoge leefkosten de laatste maanden) een aanbieding ontvangen waarbij ik een stuk minder maandbedrag zou betalen(goedkoper model leasen b.v.) maar ik kreeg een aanbieden waarbij mijn maandlast wel omlaag zou gaan maar wel met 2 jaar verlengd zou worden. Dat was voor mij geen optie, want daar schiet ik natuurlijk niets mee op.

Hans

Alles goed geregeld, probleemloos

Feryaad Moennoe

In de basis is het goed maar ik mis nog structuur

Ik heb helemaal geen contact met Cupra financial services. Facturen voor onze Cupra komen binnen vanuit Pon financial services... en ook het voortraject is vanuit Pon gestuurd. Aangezien facturen... Ik heb helemaal geen contact met Cupra financial services. Facturen voor onze Cupra komen binnen vanuit Pon financial services... en ook het voortraject is vanuit Pon gestuurd. Aangezien facturen steeds een afwijkend kenmerk hebben, wat in de betaling vermeld moet worden, is een herhaalde maandelijkse betaalopdracht niet mogelijk.