Dennis van Tol - Exact

Cooler Media heeft voor ons in een heel kort tijdsbestek een uitstekende video opgeleverd. We zijn heel blij met het resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Deadlines en feedback momenten waren strak ingepland, dat was fijn want dan is duidelijk wat er wanneer van wie verwacht wordt. Feedback werd uiterst zorgvuldig in behandeling genomen.

De sessie waarin het script uitgewerkt wordt is van grote toegevoegde waarde. Hierdoor is ons verhaal kort en krachtig geworden.

Netherlands Maritime Technology

Wij zijn erg tevreden over Cooler Media! Draft versies werden op tijd aangeleverd en er werd snel gereageerd op vragen/feedback. Het resultaat is dan ook erg mooi geworden!

Hoe verliep het productieprocess?

Snel, efficiënt en duidelijk. Vooraf was precies duidelijk hoe het proces eruit zou gaan zien, en hier werd ook netjes aan vast gehouden. Er werd met ons meegedacht over de inhoud van de... Snel, efficiënt en duidelijk. Vooraf was precies duidelijk hoe het proces eruit zou gaan zien, en hier werd ook netjes aan vast gehouden. Er werd met ons meegedacht over de inhoud van de infographic, en tijdens het intakegesprek werden de goede vragen gesteld.

Inhoudelijk meedenken en snelle reactie op e-mails.

Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard

Goede ervaring, meedenkend en flexibel

In goede harmonie

Passen zich goed aan aan de situatie, wanneer er eventueel afgeweken moet worden van proces is dat binnen bepaalde grenzen mogelijk.

Data Club

Zeer goede ervaring met de medewerkers van Cooler. Hun inlevingsvermogen in onze complexe business en de creativiteit om dit in een animatie van 1 minuut te krijgen heeft ons positief verrast.

Hoe verliep het productieprocess?

Duidelijke planning ! Van te voren wisten we precies wanneer wat zou worden opgeleverd en wat er van ons werd verwacht. De animatie was zelfs eerder klaar dan verewacht.

- creativiteit
- actief meedenken
- klantvriendelijkheid

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor deze geweldige review en super leuke samenwerking! Namens het hele team, hopelijk tot snel.

Agrifirm

Zeer professioneel en servicegericht.

Volgens afspraak.

Flexibiliteit en bereidheid om 'beyond the call of duty' te gaan. Klantvriendelijkheid en hoge kwaliteit van het eind product.

Vera van Vliet

Zeer professionele organisatie! De medewerkers van Cooler Media denken goed mee in het juist vertalen van een complex verhaal/situatie naar een 'simpele' animatie. Dit heeft zich geresulteerd in een... Zeer professionele organisatie! De medewerkers van Cooler Media denken goed mee in het juist vertalen van een complex verhaal/situatie naar een 'simpele' animatie. Dit heeft zich geresulteerd in een mooi eindresultaat, en in zeer korte tijd.

Goed!

De gehele samenwerking verliep goed. Van het met elkaar brainstormen over de juiste inhoud van de animatie tot het houden aan de planning.

Madelon Slot

Snel contact, duidelijkheid over de verwachtingen die we konden hebben, echte sparring partner in het proces en een prachtig eindresultaat.

Snel, creatief, sparring partner

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze mooie review Madelon. Wij hebben de sparringsessies ook als erg prettig ervaren en zijn daardoor ook trots op het resultaat! Hopelijk tot snel!

Carolien - Avans+

Enthousiaste, coole club om samen mee videos te ontwerpen. Schakelen snel. Professioneel advies en mooie eindresultaten.

Hoe verliep het productieprocess?

Zoals vooraf afgesproken, heel prettig.

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor deze mooie review. Ook wij zijn blij met het eindresultaat. Deze video sluit natuurlijk mooi aan bij de reeks die al eerder gemaakt is!

Eurosite

Snelheid en efficiëntie zijn woorden die de samenwerking met Cooler Media in een notendop beschrijft!

Vlot

Alles gaat in goed overleg, en men heeft snel door wat het gevoel is dat je met je video wilt oproepen.

NVM

Heel goed geholpen bij een spoedklus. Super vriendelijk hulpvaardig, professioneel en flexibel.

helder en gemakkelijk

kennis van zaken, creatief en denken met je mee

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor deze geweldige beoordeling! Mede door jullie snelle schakelen is het gelukt om het project op tijd af te ronden. Op naar nog meer van dit soort goede samenwerkingen!