Melissa

Super service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had de ps4 van me vriend laten vallen, “blue light of dead” bestelde een voeding omdat ik dacht dat het daar aan zou liggen (nee ik heb er geen ervaring mee) waarmee ik een e-mail ontving van 1... Ik had de ps4 van me vriend laten vallen, “blue light of dead” bestelde een voeding omdat ik dacht dat het daar aan zou liggen (nee ik heb er geen ervaring mee) waarmee ik een e-mail ontving van 1 van de medewerkers, die na een paar vragen stellen me liet weten dat het niet daar aan ligt, en annuleerde de bestelling en boekte geld terug. Ikzelf vond dat een superfijne ervaring. (En ja ben super sad erover)

Niks

Marco Heinze

Perfect

perfect

geen verbeter punten

Viktor NEMETH

Refurbished onderdelen gekocht voor een mooi prijsje. een lader was defect, dag later kreeg ik een werkende binnen. goede service

site is prima overzichtelijk

ga zo door

Frank

Zeer snelle levering. Product OK.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goede product omschrijving

Xiao Peng

Prima!

Ging snel

Top

Arno Maas

Leuke spullen voor de ps4

Goede vervangbare spullen

A.N IQBAL

Had besteld en bestelling was in goede staat gekomen.
Alleen stond er voor deze tijdtip besteld volgende dag in huis klopte niet helemaal.

Was goed.

Hoelang de bezorging duurt zou wat duidelijker aangegeven moeten worden.

Dawid Kardasz

Super goed

Duidelijk en snelle levering

Xavier Braeke

Voeding van ps4 was defect heb heel duidelijk op website juiste type gevonden en supersnel geleverd en heb die in ps4 gemonteerd en hij werkt terug zoals vroeger.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke beschrijving van artikel zodat geen misverstand mogelijk is en supersnel geleverd om 16u besteld en ander dag om 10u geleverd in België

Zou het niet weten was top.

Ivo van IJzendoorn

Ik ben tevreden, Ik heb een lens gekocht voor de PS4, deze heb ik geinstalleerd, en de lens werkt perfect! (Het niet lezen van game-dvds is niet opgelost, maar dat is mijn probleem... :-))

Zie eerst ingevuld veld.

Nee.