Marc De Moor

Tevreden

Vond wat ik nodig had

Nvt

tygo lamping

Ik vind het goed dat als er iets mis gaat dat je een netjes mailtje binnen krijgt, wat ik ook heel handig vind is dat je kan zien via een website die je krijgt via de mail waar het pakketje is en... Ik vind het goed dat als er iets mis gaat dat je een netjes mailtje binnen krijgt, wat ik ook heel handig vind is dat je kan zien via een website die je krijgt via de mail waar het pakketje is en wanneer hij ongeveer geleverd word en wat ik had besteld zat netjes in een zakje en had geen schade en was behoorlijk snel bezorgd

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb geen tips of verbeteringen voor dit bedrijf alles ging goed

Stanley Mijnals

Ik heb op tijd gekregen wat ik heb besteld.

De website is duidelijk

Ik heb geen verbeterpunten of tips

Hans Van jaarsveld

Hele goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

2 dingen besteld allebei binnen en werken!

Ik heb geen verbeterpunten of tips

Ronald

Prettig contact en persoonlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Heb bij Consolepro loopwerk besteld om mijn PS3 nieuw leven in te blazen. Kreeg persoonlijk advies via e-mail voor juiste keus onderdeel n.a.v. probleembeschrijving en voor paar tientjes en uurtje... Heb bij Consolepro loopwerk besteld om mijn PS3 nieuw leven in te blazen. Kreeg persoonlijk advies via e-mail voor juiste keus onderdeel n.a.v. probleembeschrijving en voor paar tientjes en uurtje knutselen game ik nu weer als nieuw :-)

Consolepro belooft levering binnen 1 dag, dat werd een dagje later. Geen ramp, maar maak dan een voorbehoud. Verder alles top!

Hans

Supersnelle levering voor een nette prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede info op de website en ook goede info over de status van de bestelling

Nee

Joost Boggemann

Gewoon goed

Tri-wing schroevendraaiers beter op voorraad houden

diego vissers

Je kan gemakkelijk bestellen

heel gemakkelijk

heeeeeeeeeel gemakkelijk

Joris van den Ende

Goede prijzen en snelle levering. Zoals het hoort. Top.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijzen en snelle levering. Zoals het hoort. Top.

Bert

Goede ervaring wat beloofd is krijg je ook en de juiste informatie

Beschrijf hier uw ervaring

zoals beschreven op de website ook gekregen

geen ga zo door