Jessica van Lingen

Inge

Judith Helmhout

Marion

Hulya Basmaci

Ik word vaak geholpen door Marion, een topvrouw die haar vak verstaat. Ik wil echter de andere haarspecialisten Inge en Ellen niet tekort doen. Stuk voor stuk topvrouwen die weten waar ze het over... Ik word vaak geholpen door Marion, een topvrouw die haar vak verstaat. Ik wil echter de andere haarspecialisten Inge en Ellen niet tekort doen. Stuk voor stuk topvrouwen die weten waar ze het over hebben. Bij confident word er naar je geluisterd en staat de klant echt op nummer 1. Eigenaresse Trudy ziet je ook echt staan en geeft je ook echt het gevoel dat je niet 1 van de vele klanten bent. Door de hulp van Trudy en haar team loop ik weer vol vertrouwen rond met een prachtige coupe.

Fijne meiden en super service!

IH

Erg servicegericht en klantvriendelijk!

Ondanks de snelle afwikkeling, heb ik het als zeer onprettig ervaren dat er op het pakket, iets in de trant van haarzorg staat inc de adres gegeven van de salon. Mijn pakket werd bij een... Ondanks de snelle afwikkeling, heb ik het als zeer onprettig ervaren dat er op het pakket, iets in de trant van haarzorg staat inc de adres gegeven van de salon. Mijn pakket werd bij een nieuwsgierige buurvrouw afgeleverd..

Reactie Confident Haarzorg:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
We begrijpen dat dit als onprettig kan worden ervaren. Wij hebben dit van meerdere klanten te horen gekregen. Het is onze intentie om een pakket discreet te verzenden en zullen vanaf heden de naam niet meer op de verzendsticker gebruiken.