Joke Huskes.

Je komt in een warm bad ze luisterenheel goed naar jouw wensen en gaan daar in mee .ik kom er al jaren ben van een haarstukje naar een haar stuk gegaan .marion heeft dat voor geslagen en het is zo... Je komt in een warm bad ze luisterenheel goed naar jouw wensen en gaan daar in mee .ik kom er al jaren ben van een haarstukje naar een haar stuk gegaan .marion heeft dat voor geslagen en het is zo mooi .

marion

Maria Spijkerman

Ellen heeft er super kijk op.
1 haarstuk en meteen raak!!

Ellen

KARINE

Waar blijft mijn nr 1 Hairpin ? Besteld en betaald op 12/08

M.

Super service en advies!!

Maaike

D.

Ellen weet altijd precies wat ik wil! Dankzij haar en de haarwerken heb ik weer mijn zelfvertrouwen terug.

Ellen

Sandra van Seters

Laserbehandeling nu 6 x gehad. Resultaat is goed zichtbaar. Service is super.

chantal

Ik ben erg goed geholpen door de dames bij Confident. Zij hebben alle moeite gedaan om mij tevreden de deur uit te laten lopen. Luisteren goed naar je wensen, leven erg mee en zijn zeer vriendelijk!

Marion Punte

Annelies Waanders

Ik draag nu bijna twee jaar een pruik. Zonder ga ik absoluut de deur niet meer uit. mede door de goede voorlichting en de mooie haarstukken ga ik vol zelfvertrouwen naar buiten. Het mooiste... Ik draag nu bijna twee jaar een pruik. Zonder ga ik absoluut de deur niet meer uit. mede door de goede voorlichting en de mooie haarstukken ga ik vol zelfvertrouwen naar buiten. Het mooiste compliment kreeg ik bij parfumerie zaak Douglas. Na aankoop van een parfum kreeg ik van haar een haarverzorgingsproduct. Ik zei dat ik dat niet nodig had omdat ik een pruik draag. Dat had ze niet gezien. Hoe mooi is dat!!!

inge

Goed advies en ik was erg verbaast dat er meteen goed ingeschat werd wat bij mij zou passen.

Alle 4 de dames.

Service gericht. Ze nemen alle tijd voor je en proberen samen met jou voor de mooiste oplossing te komen

Inge Plijner