Lesmateriaal was helaas niet helemaal up-to-date. Docent kon zaken goed overbrengen en begeleiden. Stof goed bruikbaar in de dagelijkse werkpraktijk. Locatie en voorzieningen waren top!

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Computrain

Ik vond de BiSL training heel interessant. Het proces model is goed besproken, waardoor de inhoudt, materiaal en de docent een goede combinatie was voor het doel. De locatie was virtueel, dus dat... Ik vond de BiSL training heel interessant. Het proces model is goed besproken, waardoor de inhoudt, materiaal en de docent een goede combinatie was voor het doel. De locatie was virtueel, dus dat kon niet beter. Daarnaast heeft het mijn houvast opgeleverd over waar wij als organisatie voor staan, waardoor ik minder twijfel aan mezelf.

Al met al top training!

Reactie Computrain:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven.

Dirk

Erg goed gegeven door docent. Alle begrippen rondom yellow belt geleerd.

Reactie Computrain:

We zijn blij met je positieve feedback!

Sanne

Goede training, wel veel droge stof. Wellicht wat meer afwisseling in werkvormen om de interactie te verhogen. Goede uitleg van de trainer.

Reactie Computrain:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel Sanne!

Areen

2 leuke en leerzame online dagen gehad. Docent heeft goed tekst en uitleg gegeven. Er is voldoende lesmateriaal waar ik mezelf nu kan voorbereiden voor het examen. Een aanrader!

Reactie Computrain:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback, Areen.
Computrain

Voorafgaand aan de training was het erg rommelig. Meerdere digitale leeromgevingen (E-connect en axveco) met inlogcodes en wachtwoorden. Ook was het vrij onduidelijk dat je de digitale e-learning... Voorafgaand aan de training was het erg rommelig. Meerdere digitale leeromgevingen (E-connect en axveco) met inlogcodes en wachtwoorden. Ook was het vrij onduidelijk dat je de digitale e-learning voorafgaand aan de training moest doorlopen. Ook het delen van deelnemerslijsten met alle gegevens van de betrokkenen is wellicht het heroverwegen waard voor de toekomst i.v.m. privacy/avg.

Reactie Computrain:

Dat is erg fijn om te horen! Verder nemen we je feedback over de privacy intern met ons mee! Bedankt voor je review en deelname.

Vincent

Prima, goede praktijk voorbeelden gecombineerd met de opgaven. Leuke discussies, goede inzichten

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Vincent!

Julia

Fijne docent met veel ervaring die ook de stof wist over te brengen. Het materiaal was duidelijk en compleet. Enige minpunt is het feit dat we 2x 10 uur les hebben gehad. Dit was echt pittig. Zeker... Fijne docent met veel ervaring die ook de stof wist over te brengen. Het materiaal was duidelijk en compleet. Enige minpunt is het feit dat we 2x 10 uur les hebben gehad. Dit was echt pittig. Zeker omdat er geen sta-bureaus waren waar je die afwisseling hebt om even je benen te strekken en beter te concentreren zonder dat je je plek hoeft te verlaten. Wel waren er elke 1,5 uur een kleine pauze van een paar minuten. Maar dat was na een paar uur voor mij niet meer voldoende

Reactie Computrain:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Julia!

Marcel

Goede leraar, bevlogen en super enthousiast. Wist de lesstof goed over te brengen op de groep. Ik vond het een goede training en zodra het in Office 365 op mijn werk beschikbaar is, direct inzetten.... Goede leraar, bevlogen en super enthousiast. Wist de lesstof goed over te brengen op de groep. Ik vond het een goede training en zodra het in Office 365 op mijn werk beschikbaar is, direct inzetten. Dankzij deze training weet ik nu hoe ik het kan gebruiken. Bedankt!

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie, Marcel! We zijn erg blij met je positieve feedback.
Computrain

Handig om in de labs alles zelf te kunnen doen en te experimenteren. Soms kwamen de stappen niet geheel overeen met de resources. Had graag meer gehoord over inrichten van MS Teams vanaf scratch en... Handig om in de labs alles zelf te kunnen doen en te experimenteren. Soms kwamen de stappen niet geheel overeen met de resources. Had graag meer gehoord over inrichten van MS Teams vanaf scratch en waar je allemaal aan moet denken en wat daar de consequenties voor zijn maar daar zijn mogelijk weer andere cursussen voor.

Reactie Computrain:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!