Probleem verholpen
9.5/10
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Na crash van harde schijf van oude iMac uitstekend geholpen. Computerservice heeft veel moeite gedaan om gegevens te redden; helaas zonder resultaat.
Daarna een uitstekend advies over...

Helder advies, denkt mee met de klant en jaagt deze niet op kosten.

vlot en servicegericht

H. Hogenbirk

Geweldig, ze denken mee, zijn ontzettend vriendelijk en beloven wat ze zeggen.

Prijs en geleverde diensten zijn uitstekend. Ik heb diverse andere bedrijven bij langs gebeld, maar die waren een keer zo duur.

Ervaring was goed,snelle service .

Nvt

Direct en vriendelijk grholprn

Let op voldoende lege parkeerplaatsen voor klanten

oomen

Prettig en snelle sevice

Jakob vander Vlag

Heel goed, pc viel uit met hardware probleem.Kon van alles zijn ,om 13.00hr gebracht en om 17.00hr gerepareerd en al opgehaald.

Snelheid, deskundig en klantvriendelijk

Ongetwijfeld, maar mij niet opgevallen

th.wortman

Ik had problemen met het opstarten van mijn iMac (eind 2009). Hier en daar geïnformeerd bij Apple bedrijven over reparatie mogelijkheden. Overal was het antwoord dat ik beter een nieuwe kon kopen...

Eerst uitgebreid testen en dan pas oordelen. Men hanteert van te voren vaststaande prijzen voor onderzoek, enz.

Heb ik niet gemerkt.

Gotodark

Zoals altijd weer heel tevreden. Duidelijkheid,vriendelijk,geduldigen bovenal kundig

Zie hierboven

In contact gekomen met
computerservice Asn op de infoavond van die glasvezelkabel. Je weet wel : Caiway Door goeie indruk zaken gaan doen.

Service goed en ook vlot. apparaten doen het na onderhoudsbeurt weer zoals beloofd

Geef digitaal een katnbelletje als ie na een jaar weer een onderhoudsbeurt nodig is