Citytree

Informatie op de website Citytree.nl
Snelheid levering Webshop
Kennis van product

Heidi

8 zakken compost zouden per pallet geleverd worden. dat is ook gebeurd, maar zonder aankondiging wanneer en hoe. Het geheel werd bij mij voor de deur op straat gezet en 1 zak was gescheurd met de... 8 zakken compost zouden per pallet geleverd worden. dat is ook gebeurd, maar zonder aankondiging wanneer en hoe. Het geheel werd bij mij voor de deur op straat gezet en 1 zak was gescheurd met de compost eruit.

Ik had een vraag gesteld en na ruim een week kreeg ik heel kort antwoord

Ik moet de compost nog instrooien en weet pas over een half tot heel jaar of het werkt tegen de taxuskever en larven

Henk Van der Hoeven

Fijn bedrijf mooi aanbod

Hoes besteld op donderdagmorgen voor 12u zaterdag nog steeds niet binnen terwijl op de site staat voor 12u besteld morgen voor 17u geleverd. ??? Ook geen enkele mail ontvangen verder. Niet zoals het... Hoes besteld op donderdagmorgen voor 12u zaterdag nog steeds niet binnen terwijl op de site staat voor 12u besteld morgen voor 17u geleverd. ??? Ook geen enkele mail ontvangen verder. Niet zoals het hoort.

Fam. Van der vlies

Heel blij met onze bomen/struiken. Goede service vanaf aankoop tot aan levering zeer tevreden keurig werk afgeleverd door twee jonge heren.

Reactie Citytree:

Hartelijk bedankt voor uw review!

H Rowaan

Langs geweest bij Citytree aan de lagendijk te Ridderkerk. Erg vriendelijk en vakbekwaam geholpen door een enthousiaste medewerker. Uiteindelijk een olijfboom gekocht en als bodembedekker... Langs geweest bij Citytree aan de lagendijk te Ridderkerk. Erg vriendelijk en vakbekwaam geholpen door een enthousiaste medewerker. Uiteindelijk een olijfboom gekocht en als bodembedekker Rozemarijn. Duidelijke afspraken gemaakt en keurig geplaatst in de tuin. Zeer tevreden!

A Goossen

Goed advies, ruime keuze en er wordt goed meegedacht.

Geweldig geholpen bij het uitzoeken van onze olijfboom, en ook het advies voor planten erom heen zijn grandioos. Het bezorgen ging zonder problemen, en het personeel heeft veel inzicht in deze... Geweldig geholpen bij het uitzoeken van onze olijfboom, en ook het advies voor planten erom heen zijn grandioos. Het bezorgen ging zonder problemen, en het personeel heeft veel inzicht in deze zaken. Ze hebben er in onze tuin een mooi geheel van gemaakt. Bedankt mannen jullie krijgen van ons een dikke 10. Met vriendelijke groeten: Fam. R.A. Zonneveld.

Esther

Vraag 1 is eigenlijk n.v.t. maar dat kan ik niet aanklikken dus daarom 3 sterren. Wij rijden altijd langs en kijken niet op de website. Wij hebben nu drie keer een boom besteld en wij zijn tot nu... Vraag 1 is eigenlijk n.v.t. maar dat kan ik niet aanklikken dus daarom 3 sterren. Wij rijden altijd langs en kijken niet op de website. Wij hebben nu drie keer een boom besteld en wij zijn tot nu toe zeer tevreden geweest. Goede service, snelle levering, aardige nette jongens die komen planten.

Super goede service! De olijfbomen zijn dezelfde middag na aankoop nog geplaatst. En de rolmaat die we waren vergeten in de winkel is later nog per koerier thuis bezorgd. Wij gaan jullie zeker... Super goede service! De olijfbomen zijn dezelfde middag na aankoop nog geplaatst. En de rolmaat die we waren vergeten in de winkel is later nog per koerier thuis bezorgd. Wij gaan jullie zeker aanbevelen!

Leo - Puttershoek

Prima service, snelle levering en klantvriendelijk