Citytree

Informatie op de website Citytree.nl
Snelheid levering Webshop
Kennis van product

R Valkhof

Heel fijn geholpen, ook met het inladen van de planten en aarde

Tom van der Linden

Ruime keuzen aan bomen en planten
personeel heeft ons super geholpen
snel geleverd en bij ons de bomen geplaatst

Daniël

Prachtig bedrijf!
Goed advies en een zeer snelle levertijd💪🏻.

Familie de Jong

Geweldig bedrijf! Vanmorgen twee olijfbomen gekocht. Super veel keuze en super geholpen door een medewerker om de twee bomen naar wens uit te kiezen!
Begin van de middag werden ze al geleverd!...
Begin van de middag werden ze al geleverd! Top service en echt een aanrader!

Kimberly

Echt een top ervaring! Duidelijke en fijne website. Gisteravond besteld en vanochtend alles netjes bezorgd door een zeer behulpzame man. Bomen zien er uit zoals op de foto’s. Zeker een aanrader!

Willem en Erna Zwaan

Uitstekend geholpen en goed advies meegekregen, ga zo door mannen 👍🏻

Martina

Langs geweest om ideeen op te doen. Super netjes geholpen, rondje met een medewerker gemaakt en wat zaken doorgesproken. Hij kwam zelf met de optie dat er iemand langs kwam om de situatie tp te... Langs geweest om ideeen op te doen. Super netjes geholpen, rondje met een medewerker gemaakt en wat zaken doorgesproken. Hij kwam zelf met de optie dat er iemand langs kwam om de situatie tp te bekijken en een betere inschatting te maken.
Die kwam binnen een paar dagen. We werden netjes te woord gestaan en hij luisterde goed naar onze wensen. Nette offerte gekregen die we bij Citytree hebben doorgenomen nadat hij alles ‘live’ liet zien. Wat aanpassingen gedaan en binnen een paar dagen werd alles netjes geleverd.

Shirley Deschan

Gisteren onze 3 Parasolden Pinus Pinea (half stam) ontvangen. De bomen zijn in één woord prachtig! Heel blij mee!
Ook service en levering zijn top. Ik kom hier zeker terug!

Henk van Soest

Uitstekend geholpen goed geadviseerd alle tijd voor de klant zeker niet alleen maar iets willen verkopen om te verkopen, kortom een bedrijf dat ik graag aan wil bevelen bij alle tuin liefhebbers,... Uitstekend geholpen goed geadviseerd alle tijd voor de klant zeker niet alleen maar iets willen verkopen om te verkopen, kortom een bedrijf dat ik graag aan wil bevelen bij alle tuin liefhebbers, ruim assortiment kijk maar eens rond op de site gewoon een Toppertje

Reactie Citytree:

Bedankt voor uw positieve review! Hopelijk zien we u snel terug. Met vriendelijke groet, Team CityTree :)