Christina Groen

Super blij met het setje!

Snel en duidelijk!

N Keijzer

goede service met ruilen

beter helpen om goede maat bh aan te meten. meten taille en borstomvang.

A Poelman

Prima service en vriendelijke benadering

nee

Will Kleuskens

Helemaal goed,ben erg tevreden.

Zeer snelle levering.

???

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste mevrouw Kleuskens,
Beste mevrouw Kleuskens,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat uw tevreden bent over uw ervaring met ons bedrijf. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en verwelkomen u graag een volgende keer weer in onze winkel of webshop!
Team ChillyHilversum.

Inès Verkinderen

Vlotte service en duidelijke communicatie

communicatie

Beter de goederen controleren op defauts

bianca vd Schaft

Super vriendelijk, erg kundig en behulpzaam

Mooie winkel, groot assortiment!

Beatrice Oosten

Positief.

Betrouwbaar adres. Mooi aanbod. Vriendelijke en zeer beschaafde klantenservice.

Er is echter een tijd geweest dat ik wel heel erg lang op de bestelling moest wachten omdat tussendoor meerdere malen de levertijden weer werden aangepast. Waardoor ik uiteindeljjk zo’n anderhalve... Er is echter een tijd geweest dat ik wel heel erg lang op de bestelling moest wachten omdat tussendoor meerdere malen de levertijden weer werden aangepast. Waardoor ik uiteindeljjk zo’n anderhalve maand gewacht heb op enkele bestellingen. En dit was níet gedurende de corona-tijd. Je kon dus eigenlijk nergens op rekenen! Dit lijkt nu gelukkig niet meer zo. Maar de levertijden zijn nog steeds langer dan bij de gemiddelde webshop. In de levertijden valt dus nog wat winst te halen!

Daarnaast: website wordt wel erg stroperig naar meerdere pagina’s scrollen. Misschien tijd voor een snellere ‘dynamische’ Database? Zou ook een gunstige verbetering zijn.

Marga de Groot

Het was de eerste keer dat ik kennis maakte, met dit bedrijf, via internet. Deze was duidelijk en informatief. Genoeg keus om uit te kiezen. Kreeg het keurig verpakt thuis gestuurd!

Veel keus,

Vond wel, dat het wat lang duurde, voordat het pakje thuisgestuurd kreeg.

A Hek

Top

Denken mee en heel vriendelijk

Geen verbeterpunt

Goed verpakt.

Geen.

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Diana Bottu,
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wellicht is deze niet voor ons bedoeld, maar proost!!
Team ChillyHilversum.