9.8/10

Yvette

Uitstekende webshop

Superleuke spullen, snel geleverd en fraai verpakt

Ingeborg

Prachtige armband, mooi verpakt!

Anouk

Alles verloopt soepel, fijn en met een persoonlijke touch.

Persoonlijk, vrolijk en in samenwerking met de klanten. De facebookaccount is een ware toevoeging aan de site en trekt je steeds weer opnieuw naar de webshop toe.

Joyce

Super service, erg origineel en alleen al het open maken van het pakketje is al een feest vanwege de persoonlijke boodschap!

Originele producten en snelle service!aandacht voor details

Nicole van Dijk

Mooie website, hele mooie cadeau verpakking!

Mooie sieraden en zeer origineel.Verpakkingen zijn super mooi ingepakt.Bij een website error krijg je 10% korting!Ik vind het een super website en ik zou er zeker vaker blijven winkelen!

Deb

Instant feelgood in een envelop!

Mooie shop, ik kom vaak kijken. Ik vind de sieraden origineel en inspirerend.

Het merkje aan de ketting had naar mijn idee wat lager moeten zitten.. het zit nu iets te dicht bij de sluiting wat ik misschien op den duur niet handig ga vinden en het eraf zal halen. Verder ziet... Het merkje aan de ketting had naar mijn idee wat lager moeten zitten.. het zit nu iets te dicht bij de sluiting wat ik misschien op den duur niet handig ga vinden en het eraf zal halen. Verder ziet het er TOP uit!

Fenomenaal

Innovatief en zeer excentrieke accessoires. Elke keer wordt ik weer super blij als ik een pakketje door de brievenbus zie.1 keer kon mijn bestelling niet compleet geleverd worden maar dit is super... Innovatief en zeer excentrieke accessoires. Elke keer wordt ik weer super blij als ik een pakketje door de brievenbus zie.1 keer kon mijn bestelling niet compleet geleverd worden maar dit is super opgelost en heel vriendelijk afgehandeld. De klantenservice is echt super.

Patries

Blijmakers!

Klantvriendelijk en vlotte service. Vrolijke producten van goed kwaliteit. Een favoriet voor originele kado's!