9.8/10

Fleur

Snelle reactie via social media!

Mooie producten, het bedrijf heeft een leuke uitstraling! Ideaal dat je via Facebook vragen kan stellen.

Het product werd pas na een week verstuurd, volgende keer misschien wat meer vaart achter zetten.

Mariska

Perfecte service, Mariko denkt goed met je mee. En, het belangrijkste, leuke sieraden.

Service is perfect!

Marielle van der Werf-Swart

Echt super-geweldig-fantastische sieraden!!

Super mooie sieraden

Everything is excellent!

Super friendly!

nothing

Super!

Hele mooie sieraden. Leuke acties en aanbiedingen en een fantastische service! Aanrader!

Letty

Very Fast delivery!!

Tineke Hoos

Heb net de armband binnen gekregen is heel mooi. Vind alleen wel wat groot eigenlijk omdat hij ook is voor polsmaat 15.

Super!

Hele leuke sieraden, vaak net even anders dan gewoon. Snelle levering met een persoonlijke noot/briefje erbij en/of een lekkere verrassing. De verpakking is op zich al een cadeautje. Erg leuk.

Kim

Gewoon leuk!!

Leuke webshop, met nog leukere sieraden. Ben in korte tijd lichtelijk verslaafd geraakt ;-) Maar ook als het niet helemaal gaat zoals t zou moeten, wordt het fantastisch en snel opgelost!

Elise van Tot in de Puntjes

Perfect!

Mooie unique spulletjes met een persoonlijke touch van de maker voor de ontvanger. Zo heb ik armbandjes die al jaren 'oud' zijn en ik nog steeds met veel plezier draag. Ze zijn nog steeds mooi door... Mooie unique spulletjes met een persoonlijke touch van de maker voor de ontvanger. Zo heb ik armbandjes die al jaren 'oud' zijn en ik nog steeds met veel plezier draag. Ze zijn nog steeds mooi door de goede kwaliteit.

Ga zo door! Ik maak al heel lang gebruik van de site van Mariko. Ik stam uit de tijd toen het nog ApplePiePussy heette. Het is heel leuk om te zien hoe dit bedrijfje zich steeds verder... Ga zo door! Ik maak al heel lang gebruik van de site van Mariko. Ik stam uit de tijd toen het nog ApplePiePussy heette. Het is heel leuk om te zien hoe dit bedrijfje zich steeds verder professionaliseert zonder haar identiteit te verliezen!