Bezorging & Levertijd
Product
Website

Patrice Eelderink

Sinds mijn zoon een 140 cm matras ( zonder cara c'air hoes)heeft en zijn eenpersoon (met carac'air hoes) niet meer gebruikt kreeg h ad hij toenemende klachten van benauwheid en snotterigheid. Snel... Sinds mijn zoon een 140 cm matras ( zonder cara c'air hoes)heeft en zijn eenpersoon (met carac'air hoes) niet meer gebruikt kreeg h ad hij toenemende klachten van benauwheid en snotterigheid. Snel weer een nieuwe besteld en het verschil is aanzienlijk in de positieve zin!!

eenvoudig om de matras te doen
als je er op ligt voel je het niet
slaapcomfort verbetert enorm

Verbeterpunten

rits is qua kwaliteit wat matig

Ejl

Snelle en correcte levering van goede producten.

Snel, goede producten en makkelijk bestelproces.

Nvt

Gerda Jonker

Ik heb de dekbedhoes, kussenslopen en onderlakens nu 2 weken in gebruik. Ik merk nog niet echt verschillen. Maar wie weet.

Mooi materiaal, zowel het dekbed als de slopen zitten erg mooi.

Verbeterpunten

Prijs is nogal stevig, 400,00 euro voor een hele set.

Jantien De Bruijn

Positief; duidelijk en snel bestelproces en een goed product. Mijn dochter lijkt met minder allergie uit bed te komen. Een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Zie boven.

Verbeterpunten

Zichtbaarder maken op internet. Ik kwam bij cara c’air terecht via kinderarts, zelf niet gevonden in eerste instantie.

EJ van Werkhoven

Vraag gesteld over allergeendichte hoes voor een topper. Snel en netjes antwoord gekregen. Twee allergeendichte kussenhoezen besteld en vlot geleverd. In het verleden ook andere hoezen besteld, de... Vraag gesteld over allergeendichte hoes voor een topper. Snel en netjes antwoord gekregen. Twee allergeendichte kussenhoezen besteld en vlot geleverd. In het verleden ook andere hoezen besteld, de hoezen van Cara C'air zijn veruit van het meest prettige materiaal gemaakt!

Vlotte reactie, klantvriendelijkheid en hoezen van fijn materiaal.

Verbeterpunten

Hoezen voor topper moeten op maat gemaakt worden, zouden eigenlijk standaard in het assortiment moeten zitten.

Afke Wanders

Scheelt direct 3/4 van de klachten met dekbedhoes, matrashoes en kussenhoes. Heel fijn!

Prima verpakt
Bezorging zoals aangegeven

Verbeterpunten

Niets om op aan te merken

Matthijs Boshoven

Prima, vlot aankoopproces.

Zeer veel informatie

Verbeterpunten

Nee ik heb niets aan te merken

Lara De Wilder

Goede kwaliteit, goede levering

Bianca Kok

Prima site en duidelijke informatie

Snelle levering. Het vertrouwde product en minder knisperig product

Kristine Kavelaars

Goed product, goede voorlichting