Jan

Prints waren niet mooi en wazig en werden vies aangeleverd.

Betere kwaliteit leveren

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen Jan,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw bestelling vies ontvangt. Onze excuses hiervoor. Sorry.
Omdat jouw...
Goedemorgen Jan,
Omdat jouw review voor mij onvoldoende informatie bevat kan ik geen contact met je opnemen. Maar omdat we dit wel graag voor je willen oplossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om zelf even contact met ons op te nemen. Dat kun je doen door de volgende link te gebruiken;
Ik hoop dat je contact met ons op wil nemen zodat wij het voor je kunnen oplossen. Voor nu wens ik je, namens ons hele team, een fijne dag toe. || Elsbeth

L.G. Cuijpers

Foto op canvas van 100 cm breed geleverd.

Het doek op canvas werd keurig op tijd afgeleverd.
Kwaliteit is zeer goed. Perfect afgewerkt.

Geen opmerkingen. Alles perfect.

zorgboerderij De bonte koe

Slechte ervaring niet goed en half afdrukken van foto

Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan... Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan geleverd

kijk bij tips

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar...
Goedemorgen,
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar helaas bevat jouw review voor mij te weinig informatie om contact met je op te nemen.
Mocht je behoefte hebben aan contact, om hier samen naar te kijken, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. Dat kan je doen door de volgende link te gebruiken:
Ik hoop van je te horen en wens je voor nu een hele fijne dag. || Elsbeth

daan bras

Superbedrijf snelle levering en de schoolplaat was uitstekend

snelle levering binnen 24 uur

heb ik niet

Kim

Geweldig!

Super klantenservice.

Van der wiel

Helaas wel op het canvas een onbedrukt streepje, wat nu dus wit is.
De zwarte baklijst was niet van hout, wat ik wel had verwacht, en ook wat aan de ruime kant.
Verder...
Helaas wel op het canvas een onbedrukt streepje, wat nu dus wit is.
Verder wel scherpe afdruk op het canvas.

Scherpe afdruk

Passende baklijst
Zwarte baklijst ook van hout

Karishma

Wel goed contact, maar kon me niet helpen met de formaat

Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie... Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie zetten.

Ad

Slecht

Weinig over te zeggen

De canvas 20x20 plakt met dubbelzidige tape in de baklijst. Dit houd niet. Cavas valt er gewoon uit. Geen ander systeem bij geleverd.
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader...
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader gekregen met foute foto. Dikke 2 weken vooraleer alles bij ons was.

Steven De Corte

Slecht

Problemen oplossen ipv ze afschuiven op de klant !!!

C.S. van Gulik

Foto op canvas is precies geworden zoals gedacht, heel mooi!

Het lijkt de Overtoom wel zo gruwelijk snel was het binnen. De vorige avond rond 22:00 besteld en hij hangt nu al!!

niet echt eigenlijk