Reviews

8.7 / 10
2565 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Info over verloop order
8.6/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.4/10
After sales
8.4/10

2565 Reviews

Jan

1/10

Prints waren niet mooi en wazig en werden vies aangeleverd.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Betere kwaliteit leveren

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen Jan,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw bestelling vies ontvangt. Onze excuses hiervoor. Sorry.
Omdat jouw...
Goedemorgen Jan,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw bestelling vies ontvangt. Onze excuses hiervoor. Sorry.
Omdat jouw review voor mij onvoldoende informatie bevat kan ik geen contact met je opnemen. Maar omdat we dit wel graag voor je willen oplossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om zelf even contact met ons op te nemen. Dat kun je doen door de volgende link te gebruiken;
https://www.canvascompany.nl/contact
Ik hoop dat je contact met ons op wil nemen zodat wij het voor je kunnen oplossen. Voor nu wens ik je, namens ons hele team, een fijne dag toe. || Elsbeth


L.G. Cuijpers

9/10

Foto op canvas van 100 cm breed geleverd.

Sterke punten

Het doek op canvas werd keurig op tijd afgeleverd.
Kwaliteit is zeer goed. Perfect afgewerkt.

Verbeterpunten of tips

Geen opmerkingen. Alles perfect.


zorgboerderij De bonte koe

1/10

Slechte ervaring niet goed en half afdrukken van foto

Sterke punten

Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan... Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan geleverd

Verbeterpunten of tips

kijk bij tips

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar...
Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar helaas bevat jouw review voor mij te weinig informatie om contact met je op te nemen.
Mocht je behoefte hebben aan contact, om hier samen naar te kijken, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. Dat kan je doen door de volgende link te gebruiken:
https://www.canvascompany.nl/contact
Ik hoop van je te horen en wens je voor nu een hele fijne dag. || Elsbeth


daan bras

10/10

Superbedrijf snelle levering en de schoolplaat was uitstekend

Sterke punten

snelle levering binnen 24 uur

Verbeterpunten of tips

heb ik niet


Kim

10/10

Geweldig!

Sterke punten

Super klantenservice.

Verbeterpunten of tips

Geen


Van der wiel

6/10

Snelle levering
Helaas wel op het canvas een onbedrukt streepje, wat nu dus wit is.
De zwarte baklijst was niet van hout, wat ik wel had verwacht, en ook wat aan de ruime kant.
Verder...
Snelle levering
Helaas wel op het canvas een onbedrukt streepje, wat nu dus wit is.
De zwarte baklijst was niet van hout, wat ik wel had verwacht, en ook wat aan de ruime kant.
Verder wel scherpe afdruk op het canvas.

Sterke punten

Snelle levering
Scherpe afdruk

Verbeterpunten of tips

Passende baklijst
Zwarte baklijst ook van hout


Karishma

2/10

Wel goed contact, maar kon me niet helpen met de formaat

Sterke punten

-

Verbeterpunten of tips

Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie... Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie zetten.


Ad

1/10

Slecht

Sterke punten

Weinig over te zeggen

Verbeterpunten of tips

De canvas 20x20 plakt met dubbelzidige tape in de baklijst. Dit houd niet. Cavas valt er gewoon uit. Geen ander systeem bij geleverd.
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader...
De canvas 20x20 plakt met dubbelzidige tape in de baklijst. Dit houd niet. Cavas valt er gewoon uit. Geen ander systeem bij geleverd.
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader gekregen met foute foto. Dikke 2 weken vooraleer alles bij ons was.


Steven De Corte

1/10

Slecht

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Problemen oplossen ipv ze afschuiven op de klant !!!


C.S. van Gulik

10/10

Foto op canvas is precies geworden zoals gedacht, heel mooi!

Sterke punten

Het lijkt de Overtoom wel zo gruwelijk snel was het binnen. De vorige avond rond 22:00 besteld en hij hangt nu al!!

Verbeterpunten of tips

niet echt eigenlijk