8.5/10

Ramon

Recent 2 bestellingen geplaatst. Tijdens het betalen liep de site helaas even vast. na een telefoontje de komende dag is mijn bestelling alsnog netjes uitgevoerd. Forex van goede kwaliteit en mooi...

Snelle goede service als iets niet volgens wens is verlopen. Oplossingsgericht handelen.

Laat op de site bij de bestelling goed zien wat er wordt aangeschaft, accessoires zijn bij de betaling niet meer zichtbaar.
Bij het bestellen van een tweede doek de mogelijkheid hebben dit als 1 pakket te laten versturen ook als je een kortingsbon gebruikt.
als er verschillende ophangbeugels zijn de klant de keuze geven welke hij graag wil ontvangen.

b

Goede service

snel gedrukt/gemaakt

helaas pech met de bezorg dienst DHL deze was ons pakketje kwijt, maar keurig snel en netjes opgelost door CavansCompany

Cor Aafjes

Snelle levering, goede service en contact via de telefoon. Product Prima.

Martin Derksen

Mooi product met correcte levering

fotocontrole voor poster is goed. Zou in de prijs in mogen zitten

Wil Captein

Ik heb 27juni mijn baklijst besteld en pas 7juli ontvangen.
Dit is langer dan de 5werkdagen die jullie aangeven.

Duidelijke uitleg product

Bestellingen zoals beloofd eerder leveren en niet meer geld vragen voor snellere leveringen

Lieke Kronenburg

Wij waren specifiek op zoek naar een betaalbare XXL canvas, en dit bedrijf kon daaraan voldoen

Aangezien wij dus een hele grote canvas (180 x 120) hadden besteld vooraf ook aangeklikt dat we foto beoordeling wilden. Daar hebben we geen terugkoppeling op gehad. Dat is niet persé nodig maar wel prettig om te weten.
De grote canvassen worden door eigen vrachtwagen geleverd, we hebben nooit gehoord wanneer die zou komen, hij stond ineens voor de deur en hadden het geluk dat we nog niet weg waren zelf. Vooraf een leverindicatie (dag en tijdsindicatie) is dus wenselijk.

Tolhuis

Duideljke uitleg hoe te bestellen, snelle levering en mooi resultaat.

Check foto op randjes en verbeteren voor afdruk kan beter.

Riny Groot

Helemaal goed.keurig geholpen. Snelle levering. Ga zo door.

Diana

Wederom een prachtig canvas doek aangeschaft, blij mee!

Goede website, goede prijs, snelle en accurate levering en mooi produkt!