8.5/10

Carel J Smit

Kwaliteit spannen canvas is slecht en de canvasfoto is niet strak gespannen (ergo: slubbert heen en weer)

kwaliteit spannen canvas + website geeft foutieve info over levertijd

Marco

Prettig bestelproces, eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Ik bestelde een ronde sleutelhanger. De foto had een duidelijke horizon (tribune). Het gaatje voor het ophangringetje was echter gewoon ergens bovenaan geperforeerd. Het is mooier bij een strakke horizon om het gaatje ook precies in het midden te hebben.

coralie petsch

Ik heb een kader gekocht uit hout. Kwaliteit van de foto valt mee maar de afwerking vind ik helemaal niet goed!
Ik was teleurgesteld dat ik het zo heb gekregen.. Het is een cadeau en ik kan...

Snelle levering. maar teleurgesteld van het ontvangen product!

Hout moet beter afgewerkt zijn zonder bulten en stukjes van hout die je er zo af krijgt.

Jennifer Marocsai

Super bedrijf lossen problemen snel op met goede oplossingen

Snel oplossingen bij problemen
Bekijkt ook de kanten van de klant
Zeer vriendelijke mensen

Lianne Hendriks

Website werkt erg makkelijk en de bestelling was erg snel binnen, super!

Snelle service en makkelijk werkbare website

Ik had vijf canvasdoeken besteld en kreeg toen ook vijf mails, dat was niet echt nodig.

Minette

Al vaker doeken besteld altijd goede resultaten tot de laatste 2. Kwaliteit werd minder.

reclame en snelheid

andere kwaliteit gebruiken voor de doeken. en minder krom hout gebruiken

Lisette

Fijne site en werkt duidelijk

Goedkoop en veel acties. Vooral snelle levering!

Sneller reageren op e-mails. Ik had een mail gestuurd direct na mijn bestelling over mijn bestelling, en kreeg pas 3 dagen later antwoord. Toen was mijn bestelling al opgestuurd.

G. Blaney

Goede ervaringen: prima prijs/kwaliteit verhouding, fijne dat iemand even kan kijken met professionele blik en aanwijzingen kan geven m.b.t. eventuele verbeteringen, snelle levering.

Het feit dat iemand kan kijken of er inderdaad een kwalitatief product kan worden afgeleverd met de ingezonden foto voor het canvas is prettig.

Vooral continueren van hoe het nu gaat.

Ivonne Luchtmeijer

Tessa Hamelink

Dit is de eerste keer dat ik een canvas heb besteld bij dit bedrijf en het bevalt me erg goed. De foto is van mooie kwaliteit

Foto is van mooie kwaliteit ik was daar eerst bang voor dat het zou mislukken omdat ik er veel voor heb betaald maar gelukkig krijg je er iets goeds voor terug

Zou het nog niet weten. Dit is de eerste keer dat ik hier iets bestelde en dat beviel erg goed