Farhoed

Waardeloos bedrijf….!
Een geboorte cirkel ontvangen met verkeerde naam en verkeerde geboortedatum en ze zeggen dat ze niks kunnen aan doen.

Alles

Harry

Nooit maar dan ook NOOIT meer zaken doen met dit bedrijf uit Friesland. Telefoon wordt niet opgenomen en als er na 30x proberen opgenomen wordt is het HALLO...... Op de site staat binnen 5 dagen... Nooit maar dan ook NOOIT meer zaken doen met dit bedrijf uit Friesland. Telefoon wordt niet opgenomen en als er na 30x proberen opgenomen wordt is het HALLO...... Op de site staat binnen 5 dagen geleverd. Ik heb er 14 dagen op mogen wachten, beetje jammer. Ik zou deze mensen een cursus ondernemen laten volgen. Deze mensen zijn blijven hangen in winkeltje spelen..
Echt mensen..... doe GEEN zaken met dit k.. bedrijf.

GEEN

Zie mijn verhaal hierboven.

Reactie CanvasCompany.nl:

Beste Harry,
Beste Harry,
Het spijt ons zeer dat we niet snel genoeg en adequaat hebben gereageerd. Mijn excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en manier van werken. Ik zal dit intern zeker oppakken! Ik heb telefonisch contact met u gehad en het product is gelukkig nog op tijd voor de verjaardag geleverd.
Ik wens u veel plezier met uw product.
Vriendelijke groet,
Alie || Klantenservice

Kirstie

Naast de fotocollage op canvas stonden per afmeting de prijzen vermeld. De normale prijs was doorgedaan en er stond een promoprijs bij.
Toch hanteren ze de normale prijzen ipv de korting die...
Toch hanteren ze de normale prijzen ipv de korting die ernaast stond. Als je hen erover aanspreekt beweren ze dat dit de prijzen van een gewoon canvas zijn, terwijl bij het gewone canvas met 1 foto apart ook prijzen vermeld stonden en deze nog goedkoper was met een promocode. Dus hun uitleg slaagt nergens op.
Daarnaast betaal ik bijna 7€ meer voor een spoedbestelling zodat ik het canvas zeker vrijdag zou hebben omdat mijn ouders zaterdags een feest gaven voor hun 50ste huwelijksverjaardag. In de loop van maandag werd het pas geleverd.
Ik heb 5 mailtjes moeten sturen eer er gesproken werd over een tegoedbon (alsof ik er ooit nog iets ga bestellen). Mijn 2de mailtje werd zelfs niet beantwoordt, het 1ste heel kort met maar 1 zin.
Had ik gemeende excuses gekregen en een snellere, vriendelijkere reactie dan had ik het er waarschijnlijk bij gelaten omdat het echt een heel mooi canvas is. Maar gezien de slechte klantenservice ben ik echt niet tevreden.

Mooi canvas

Prijzen duidelijker vermelden (misleidend!), snellere verzending, betere en correctere communicatie en afhandeling met de dienst na verkoop is aangewezen

Daniela

Vreselijk veel moeten bijbetalen en maar 4 van de 8 fotos ontvangen!!! Probeer ze te beteiken en mailen gewoon niet terug...

Geen vind dit echt erg

Neem terug contact op!!!! Lever de producten waar men voor betaald

Fay

Product horizontaal ipv verticaal gedrukt. Past niet in het gekozen formaat. Ben benieuwd of en hoe dit wordt opgelost.

Beter verpakken

Angelina Roode

Ik ben al weken bezig om dit bedrijf te bereiken echt super slechte service terwijl ik eigenlijk alles bestel daar
Angelina

Levering wel snel maar slechte service

Zorgen dat je bereikbaar bent

F Rood

Kon met gewonnen kortingscode niet bestellen, waardeloos

Mooie site

Lastig met kortingscode te bestellen

Martijn

Slecht kwaliteit

Beter kwaliteit voor printen, niet alles los in de doos gooien maar netjes verzenden, website aanpassen zodat je ook nog wat tenplates kan gebruiken.

Lm

NOOIT MEER

GEEN

Reageren op klachten

Visscher

Waardeloos! Verkeerde fotoboek ontvangen, kaft wel van mij. Contact opnemen lukt niet.

Fotoboek ontvangen waarbij alleen de kaft van mij is, binnenkant van andere mensen. Proberen contact op te nemen, maar totaal onbereikbaar. Fotoboek valt nu al half uit elkaar. Waardeloos bedrijf!