Kirstie

Naast de fotocollage op canvas stonden per afmeting de prijzen vermeld. De normale prijs was doorgedaan en er stond een promoprijs bij.
Toch hanteren ze de normale prijzen ipv de korting die ernaast stond. Als je hen erover aanspreekt beweren ze dat dit de prijzen van een gewoon canvas zijn, terwijl bij het gewone canvas met 1 foto apart ook prijzen vermeld stonden en deze nog goedkoper was met een promocode. Dus hun uitleg slaagt nergens op.
Daarnaast betaal ik bijna 7€ meer voor een spoedbestelling zodat ik het canvas zeker vrijdag zou hebben omdat mijn ouders zaterdags een feest gaven voor hun 50ste huwelijksverjaardag. In de loop van maandag werd het pas geleverd.
Ik heb 5 mailtjes moeten sturen eer er gesproken werd over een tegoedbon (alsof ik er ooit nog iets ga bestellen). Mijn 2de mailtje werd zelfs niet beantwoordt, het 1ste heel kort met maar 1 zin.
Had ik gemeende excuses gekregen en een snellere, vriendelijkere reactie dan had ik het er waarschijnlijk bij gelaten omdat het echt een heel mooi canvas is. Maar gezien de slechte klantenservice ben ik echt niet tevreden.

Mooi canvas

Prijzen duidelijker vermelden (misleidend!), snellere verzending, betere en correctere communicatie en afhandeling met de dienst na verkoop is aangewezen

Score voor CanvasCompany.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Fotocollage op canvas