Z Vg

Goede service en kwaliteit!

Canvas

Niks

wijnhoven

Vloerzeil

snelle levering, site is prima veel keuze's, klantvriendelijk,

vloerzeil besteld maar toch niet goed, wel een kei goede service want ik kreeg een nieuwe op hun kosten. toppie!!!! wel echt lief.
ik raad hun wel aan.( rond kerst tijd is het wel erg druk,...
ik raad hun wel aan.( rond kerst tijd is het wel erg druk, maar het wachten is het echt waard)

rhees

Foto mooi op aluminium !

Professioneel, kwaliteit, snelle en goed verpakte levering

Ga zo door

Kris DC

Goede prijs, maar moeilijke communicatie en slordige inpakking en bescherming

Scherpe prijs

zeer slordige verpakking en moeilijke communicatie

Murat Kirlangicli

Twee dagen geleden een maatwerk Canvas besteld op aluminium voor in de tuin en hangt nu al in mijn tuin.

Een prachtige service. Goede inpakmatriaal gebruikt.

De gaten waren al...

Een prachtige service. Goede inpakmatriaal gebruikt.

De gaten waren al voorgeboord op de Canvas en de ophangsysteem was ook gratis meegeleverd.

Kortom, ik ben blij verrast.

Goede en snelle service, klantvriendelijk, snelle levering, goede materiaal, mooie website en goed ingepakt.

Berry

Net de canvas foto van onze zoontje binnen gekregen prachtige foto geworden op canvas doek en een kartonen plaat ervoor zodat de foto niet beschadig raakt top bedrijf

Geen commentaar

Geen commentaar

LteH

Na het bestellen van 9 canvassen 30 x 30 cm. incl. witte baklijsten, bleken de canvas foto's niet in de baklijst te passen. Allen waren een paar mm. te groot. En bij doordrukken werd de baklijst... Na het bestellen van 9 canvassen 30 x 30 cm. incl. witte baklijsten, bleken de canvas foto's niet in de baklijst te passen. Allen waren een paar mm. te groot. En bij doordrukken werd de baklijst geforceerd.
Na contact met de vriendelijke en accurate klantenservice is
de gehele order de volgende dag opnieuw afgeleverd nu in de passende maat, en paste het in de baklijst. Foto's prachtig afgedrukt!!!!!!!!!!!! Exact van kleur!!!! Canvas kan beter worden gespannen!! Spanhoutjes niet bijgeleverd.

Vriendelijke en snelle klantenservice

Met zoveel ervaring, waarom niet in eén keer goed?

de klerk

Slecht

producten op afgesproken tijd leveren

Tina

Waardeloze service

Mooie foto's

bij klachten dit goed oplossen. Op 22 mei een bestelling gedaan. Op 8 juni gemeld dat ik te weinig montage materiaal had gekregen, dit zou meteen nagestuurd worden. Op 18 juni nog niets ontvangen.... bij klachten dit goed oplossen. Op 22 mei een bestelling gedaan. Op 8 juni gemeld dat ik te weinig montage materiaal had gekregen, dit zou meteen nagestuurd worden. Op 18 juni nog niets ontvangen. Nogmaals contact gezocht. Zou het binnen 3 werkdagen ontvangen. Tot op heden hangen mijn foto's nog steeds niet! Waardeloos

André

Waardeloos bedrijf!! Levert niet het spul dat je hebt besteld!! Zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen!! André, sumar!!!

Waardeloos*** bedrijf

?