Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

Na goede ervaringen tijdens een mooie camperreis twee jaar geleden door de USA met zijn tweeën, nu voor het eerst als gezin met twee kleine kinderen (1 jaar) met de camper door Europa op reis. Super... Na goede ervaringen tijdens een mooie camperreis twee jaar geleden door de USA met zijn tweeën, nu voor het eerst als gezin met twee kleine kinderen (1 jaar) met de camper door Europa op reis. Super ervaring gehad, mede door de ideale camper voor onze gezinssamenstelling (integraal camper). Camper was praktisch in nieuwstaat en zowel het ophalen als wegbrengen was goed verzorgd met persoonlijke aandacht. Na ophalen bleek al snel dat de navi/radio niet werkte, dit is door Camperhuren.nl adequaat en met grote flexibiliteit (buiten openingstijden) opgelost.

Helder website, duidelijk en overzichtelijk aanbod en goede beschrijving van de belangrijkste voorwaarden.

Een online beschikbaarheidsmodule (eventueel met reserveringsfunctie) zou een mooie toevoeging zijn.

cvdschoor@gmail.com

Uitstekende ervaring, zowel rijden als het camperen is prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Leuke ontvangst en goed geregeld bij aflevering.

Duidelijk, en overzichtelijk, je moet met twee muisklikken bij je doel kunnen komen. Daar is goed aan voldaan.

Ed Turk

Voor ons Mia en Ed was het de eerste keer een Camper gehuurd te hebben en het was een bijzondere ervaring.
Zijn naar Zuid Frankrijk geweest en hebben 9 campings bezocht .
Door een...
Zijn naar Zuid Frankrijk geweest en hebben 9 campings bezocht .
Door een advertentie in ons plaatselijk suffertje bij camperhuren terecht gekomen duidelijke uitleg wat van ons verwacht werd ten aanzien van bediening en gebruik van de camper, blijven natuurlijk altijd dingetjes die tijdens de vakantie naar boven komen met de App is er altijd info op te vragen om daar uit te komen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad en het huren van een camper zal nog wel een keer gebeuren.

Goede informatie / uitleg hoe het in zijn werk gaat.

Jan en Wilma Daas

Het was onze eerste keer met een camper op vakantie. Ontzettende leuke ervaring opgedaan. Rijden valt reuze mee. Camper was heel comfortabel en luxe. Kortom, dit was niet de laatste keer.

Service was top.

Moet ik over nadenken, dus eigenlijk niet.

els en johan

Camper goed, geen problemen gehad pico bello in orde. snel naar de volgende rit toe.

camper heeft aan alle eisen die wij er aan gesteld hebben voldaan.

momenteel geen enkel verbeter punt, mensen vriendelijk, materiaal goed

C.Kuijpers

Geweldig nog een Camper kunnen huren bij jullie. Ontvangst was erg leuk, leuk personeel niets is te gek bij jullie daardoor een GEWELDIGE VAKANTIE in Griekenland gehad. Problemen worden snel... Geweldig nog een Camper kunnen huren bij jullie. Ontvangst was erg leuk, leuk personeel niets is te gek bij jullie daardoor een GEWELDIGE VAKANTIE in Griekenland gehad. Problemen worden snel beantwoord en opgelost.
BEDANKT en nog heel veel succes.
P.S. We komen zeker terug voor nog een keer.

Goede prijs en zeer goede service

L. Jansen

Goede service en goed onderhouden campers. complete uitrusting. gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

persoonlijke benadering, staan open voor suggesties .

R van den Bergastt90@hotmail.com

Eerste keer op pad met camper rijden ging prima boven verwachting maar te veel gereden in korte periode te weinig tijd genomen voor ontspanning maar zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat meer... Eerste keer op pad met camper rijden ging prima boven verwachting maar te veel gereden in korte periode te weinig tijd genomen voor ontspanning maar zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat meer tijd voor ontspanning

camper reed prima genoeg ruimte en luxe aan boord

yvonne kemp

Zowel als vorig jaar augustus als dit jaar in april en mei nebben wij bij Camper verhuur een camper gehuurd. Het zijn nieuwe campers inclusief bestek, borden enz. zodat je in principe alleen je... Zowel als vorig jaar augustus als dit jaar in april en mei nebben wij bij Camper verhuur een camper gehuurd. Het zijn nieuwe campers inclusief bestek, borden enz. zodat je in principe alleen je kleding als beddengoed hoeft mee te nemen.
Men is is zeer klantvriendelijk. De campers zijn schoon en goed verzorgd.

De camper is goed verzorgd en is zo goed als nieuw.

Een heerlijke camper voor een gezin met 3 kinderen! Heel compleet. Extra stoelen en tafel erbij gehuurd om het helemaal compleet te maken! Prima uitleg bij het ophalen. Kreeg zelfs een extra gasfles... Een heerlijke camper voor een gezin met 3 kinderen! Heel compleet. Extra stoelen en tafel erbij gehuurd om het helemaal compleet te maken! Prima uitleg bij het ophalen. Kreeg zelfs een extra gasfles mee voor het geval de nachten koud waren.