Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Ed Turk

Voor ons Mia en Ed was het de eerste keer een Camper gehuurd te hebben en het was een bijzondere ervaring.
Zijn naar Zuid Frankrijk geweest en hebben 9 campings bezocht .
Door een...
Zijn naar Zuid Frankrijk geweest en hebben 9 campings bezocht .
Door een advertentie in ons plaatselijk suffertje bij camperhuren terecht gekomen duidelijke uitleg wat van ons verwacht werd ten aanzien van bediening en gebruik van de camper, blijven natuurlijk altijd dingetjes die tijdens de vakantie naar boven komen met de App is er altijd info op te vragen om daar uit te komen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad en het huren van een camper zal nog wel een keer gebeuren.

Goede informatie / uitleg hoe het in zijn werk gaat.

Jan en Wilma Daas

Het was onze eerste keer met een camper op vakantie. Ontzettende leuke ervaring opgedaan. Rijden valt reuze mee. Camper was heel comfortabel en luxe. Kortom, dit was niet de laatste keer.

Service was top.

Moet ik over nadenken, dus eigenlijk niet.

els en johan

Camper goed, geen problemen gehad pico bello in orde. snel naar de volgende rit toe.

camper heeft aan alle eisen die wij er aan gesteld hebben voldaan.

momenteel geen enkel verbeter punt, mensen vriendelijk, materiaal goed

C.Kuijpers

Geweldig nog een Camper kunnen huren bij jullie. Ontvangst was erg leuk, leuk personeel niets is te gek bij jullie daardoor een GEWELDIGE VAKANTIE in Griekenland gehad. Problemen worden snel... Geweldig nog een Camper kunnen huren bij jullie. Ontvangst was erg leuk, leuk personeel niets is te gek bij jullie daardoor een GEWELDIGE VAKANTIE in Griekenland gehad. Problemen worden snel beantwoord en opgelost.
BEDANKT en nog heel veel succes.
P.S. We komen zeker terug voor nog een keer.

Goede prijs en zeer goede service

L. Jansen

Goede service en goed onderhouden campers. complete uitrusting. gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

persoonlijke benadering, staan open voor suggesties .

R van den Bergastt90@hotmail.com

Eerste keer op pad met camper rijden ging prima boven verwachting maar te veel gereden in korte periode te weinig tijd genomen voor ontspanning maar zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat meer... Eerste keer op pad met camper rijden ging prima boven verwachting maar te veel gereden in korte periode te weinig tijd genomen voor ontspanning maar zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat meer tijd voor ontspanning

camper reed prima genoeg ruimte en luxe aan boord

yvonne kemp

Zowel als vorig jaar augustus als dit jaar in april en mei nebben wij bij Camper verhuur een camper gehuurd. Het zijn nieuwe campers inclusief bestek, borden enz. zodat je in principe alleen je... Zowel als vorig jaar augustus als dit jaar in april en mei nebben wij bij Camper verhuur een camper gehuurd. Het zijn nieuwe campers inclusief bestek, borden enz. zodat je in principe alleen je kleding als beddengoed hoeft mee te nemen.
Men is is zeer klantvriendelijk. De campers zijn schoon en goed verzorgd.

De camper is goed verzorgd en is zo goed als nieuw.

Een heerlijke camper voor een gezin met 3 kinderen! Heel compleet. Extra stoelen en tafel erbij gehuurd om het helemaal compleet te maken! Prima uitleg bij het ophalen. Kreeg zelfs een extra gasfles... Een heerlijke camper voor een gezin met 3 kinderen! Heel compleet. Extra stoelen en tafel erbij gehuurd om het helemaal compleet te maken! Prima uitleg bij het ophalen. Kreeg zelfs een extra gasfles mee voor het geval de nachten koud waren.

Jaap en Bep Hof

We hebben een fijne week gehad met onze 2 kleinkinderen, en de camper was top.
We hebben een fijne week gehad met onze 2 kleinkinderen, en de camper was top.
Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. En als we weer een camper huren dan doen we dat zeker bij Camperhuren.nl.

Gr,

Jaap en Bep Hof

grote berging, hefbed slaapt goed, fijn dat de koelkast automatisch omschakelt van energiebron, goed zicht ondanks de grootte van de camper

meer stopcontacten bij de keuken

Peter Boers

Schitterende reis door de Eifel met vriezend weer tot 28 graden. Romantische Rijn en Moesel waren zeer de moeite waard, net als de vulkanische Eifel met geisir en oude lava stromen. De ouders (80j)... Schitterende reis door de Eifel met vriezend weer tot 28 graden. Romantische Rijn en Moesel waren zeer de moeite waard, net als de vulkanische Eifel met geisir en oude lava stromen. De ouders (80j) hadden goed zicht onderweg vanaf de bank achter de eettafel. Ze hadden de mooiste reis van hun leven, mede dank zij het mooie weer. We stonden op plaatsen die Moeder fijn vond; nu eens met veel campers, dan weer iets rustigs.

in de koude periode twee volle gasvlessen meegeven.
We zijn vaak gestruikeld over de drempel naar de tafel toe.